طعم شیرین فناوری در روستاهای خراسان رضوی

۱۴۰۱/۰۵/۲۹ - ۲۱:۴۵:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۶۳۰۴
طعم شیرین فناوری در روستاهای خراسان رضوی
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، از افتتاح پروژه های ارتباطی در 13 روستای این استان درهفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا، علی دلگیر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان، ضمن اعلام این خبر گفت: امسال همزمان با هفته دولت، 11 سایت همراه مجهز به تکنولوژی نسل های سوم و چهارم، با هدف پوشش 13 روستا در شهرستان های: گناباد، قوچان، صالح آباد، سرخس، رشتخوار، خوشاب و خواف، توسط اپراتورهای ایرانسل و همراه اول ارتقاء می یابد.
وی در ادامه افزود: همه فرآیندهای اجرایی این پروژه‌ ها، توسط اپراتورهای ایرانسل و همراه اول و با اعتباری حدود 192 میلیارد ریال، از محل طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، انجام شده است.
دلگیرهمچنین تصریح کرد: با انجام این مهم ، حدود 1250 خانوار با جمعیتی بالغ بر 4500 نفر از خدمات اینترنت پرسرعت و امکانات شبکه ملی ارتباطات برخوردار خواهند شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی در پایان ابراز امیدواری کرد: با افتتاح این پروژه ها، گام موثری برای محرومیت زدایی ارتباطی در روستاهای استان برداشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما