سربازان وظیفه برای اشتغال در حوزۀ IT آموزش می‌‌بینند

۱۴۰۱/۰۵/۳۰ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۶۳۳۳
سربازان وظیفه برای اشتغال در حوزۀ IT آموزش می‌‌بینند
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان استان لرستان از برگزاری دوره مهارت آموزی سربازان وظیفه با هدف ایجاد فرصت های شغلی در حوزه فناوری اطلاعات برای 59 سرباز وظیفه ارتش در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا، مجتبی صارمی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به برگزاری آزمون طرح مهارت آموزی سربازان وظیفه در مرداد ماه سال جاری اظهار کرد: این آزمون در رشته های شبکه های کامپیوتری و امنیت شبکه برای 59 نفر سرباز وظیفه ارتش در خرم آباد برگزار و در مجموع 1808 نفر ساعت آموزش ارائه شد.
وی تصریح کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با انعقاد تفاهم نامه مشترک طرح مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه، به دنبال ایفای نقش موثر در زمینه ایجاد آشنایی و آموزش و ارتقا مهارت های شغلی مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات و آمادگی برای ورود به بازار کار برای سربازان بوده است.
صارمی خاطر نشان کرد: محتوای دوره ها باید متناسب با نیازمندی های بازار کار باشد تا بستری برای سربازان فراهم کند تا پس از پایان خدمت بتوانند با استفاده از دانش و مهارت کسب شده در زمان خدمت وارد بازار کار شده و زمینه کارآفرینی و یا خوداشتغالی را برای خود و دیگران فراهم سازند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز