پروندۀ ویژۀ "برای مردم"

پروژه فناورانۀ دولت در کردستان به بهره‌برداری رسید

۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۹۱۷۰
پروژه فناورانۀ دولت در کردستان به بهره‌برداری رسید
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، با اشاره به حمایت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این استان، از اجرای 100 پروژه حوزه ارتباطات در استان کردستان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا، آرام حیدری، سرپرست اداره کل ICT این استان اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت های ارتباطی در استان کردستان از اوایل سالجاری تاکنون، 100 پروژه حوزه ارتباطات با اعتباری بالغ بر 920 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: اتصال 43 روستای استان به اینترنت پرسرعت و پوشش تلفن همراه، ارتقاء 22 سایت شهری به 4G، ایجاد 5 سایت جدید شهری، توسعه یک هزارو952 پورت ADSL/VDSL، اجرای 86 کیلومتر فیبرنوری روستایی، ایجاد و توسعه 16 مرکز خدمات بانکی در سطح استان، اضافه شدن 12 خودرو به ناوگان توزیع مرسولات پستی استان از اهم این پروژه ها است که در هفته دولت به بهره برداری رسید.
حیدری خاطر نشان کرد: امسال پروژه های متعددی در راستای توسعه حوزه ارتباطات بخصوص ارتباطات روستایی در دست اقدام است که امیدوارم با تلاش همکاران این حوزه و حمایت وزارت ارتباطات این امر محقق شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز