ایجاد سایت همراه در روستای بوالفتح از توابع شهرستان دیلم

۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۲۳۰۲
ایجاد سایت همراه در روستای بوالفتح از توابع شهرستان دیلم
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از ارتقای سطح ارتباطی روستاهای بوالفتح از توابع شهرستان دیلم با ایجاد سایت همراه،بهبود پوشش مکالمه و اینترنت سیار در این روستا، توسط شرکت ایرانسل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ علی سملیان مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: پس از درخواست های مردمی درخصوص عدم پوشش مناسب در روستاهای بوالفتح و پس از بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره کل و با ایجاد سایت ایرانسل در این روستا، مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات برطرف شد.

وی افزود: بوالفتح، روستایی از توابع بخش امام حسن در شهرستان دیلم است. این روستا در دهستان لیراوی جنوبی قرار دارد و جمعیت آن 98نفر (31خانوار) است.

سملیان اظهار کرد: پروژه سایت روستای بوالفتح، با نیازسنجی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر و اعتبارات طرح خدمات اجباری روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تکنولوژی نسل سوم و چهارم به پیمانکاری شرکت ایرانسل طراحی، نصب و راه اندازی شد.
وی خاطرنشان کرد: توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی، می تواند سبب توانمندسازی و تاثیرگذاری آگاهانه این قشر از جامعه، در توسعه پایدار روستایی و روند توسعه کشور شود. ICT در روستا منجر به توانمندسازی درابعاد گوناگونی چون آموزش، بهداشت، بازاریابی و داد و ستد، درآمد، گردشگری، بهره وری و غیره می شود.
سملیان در پایان، هدف این اداره کل را مرتفع نمودن مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نقاط محروم اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز