پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه در روستای پناه کوه شهرستان اشکذر برقرار شد

۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۲۳۹۶
پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه در روستای پناه کوه شهرستان اشکذر برقرار شد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از راه اندازی سایت جدید تلفن همراه با تکنولوژی نسل دوم و چهارم موبایل در روستای پناه کوه خضرآباد، شهرستان اشکذر در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه در روستای پناه کوه شهرستان اشکذر این استان گفت: با اجرای این پروژه، روستای پناه کوه با جمعیت بالغ بر 120 نفر(50 خانوار) از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت همراه با کیفیت و پایدار برخوردار شد.
 وی افزود: برای بهبود کیفیت دسترسی ساکنین این روستا به اینترنت پرسرعت همراه، نیاز به ایجاد سایت جدید بود، بنابراین سایت تلفن همراه با تکنولوژی نسل دوم و چهارم موبایل در روستای پناه کوه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستای (USO) برنامه ریزی و توسط مخابرات منطقه یزد اجرا شد تا مردم و مشاغل فعال در این منطقه به زیرساخت مناسب برای دریافت خدمات فناوری اطلاعات دسترسی داشته باشند.
پاکدل اظهار کرد: تکمیل پوشش و توسعه ارتباطات روستایی به منظور سهولت در زندگی و کسب و کار روستاییان برای دریافت خدمات آموزش مجازی، دولت الکترونیک و بانکداری الکترونیک از اولویت های وزارت ارتباطات برای کاهش شکاف دیجیتال و تحقق عدالت اجتماعی از مسیر عدالت ارتباطی است.
مدیرکلICT استان یزد در پایان، از تلاش های مجری و تیم طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همراهی دفتر امور استان های وزارت، مدیر و همکاران مخابرات منطقه یزد و سایر مسئولان استانی، خصوصاً نماینده مردم شهرستان های یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی که در تسریع اجرایی شدن این پروژه همراهی داشتند تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز