برگزاری دوره آموزشی برخط درباره مهمترین نرم‌افزار شبیه سازی حوزه نفت

۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۸۴۰۶
برگزاری دوره آموزشی برخط درباره مهمترین نرم‌افزار شبیه سازی حوزه نفت
ستاد نانو، دوره آموزشی در خصوص یکی از نرم افزار‌های شبیه سازی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی را به صورت کلاس جامع برخط برگزار می‌ کند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ نرم‌افزار هایسیس HYSYS یکی از قدرتمندترین نرم‌افزار‌های مهندسی شیمی در زمینه شبیه‌سازی فرآیند‌های پالایشگاهی، پتروشیمی، الکترولیتی و مواد جامد بسیار قدرتمند و دقیق محسوب می‌شود؛ چرا که این نرم افزار علاوه بر شبیه‌سازی واحد‌های شیمیایی، هر یک از تجهیزات فرآیند‌ها را نیز به صورت جداگانه شبیه‌سازی و بررسی می‌کند.

از این رو سایت آموزش فناوری نانو، کلاس جامع آنلاین نرم‌افزار Aspen Hysys را با حضور دکتر مصطفی مهین روستا دکتری مهندسی شیمی دانشگاه علم و صنعت و مدرس ستاد توسعه فناوری نانو برگزار می‌کند.
بنا بر اعلام ستاد نانو ، مخاطبین این دوره ، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در رشته‌های مهندسی مکانیک، شیمی، نفت، گاز، پلیمر و پتروشیمی و کلیه کارشناسان، بازرسان و ناظران شرکت‌های نفتی هستند و شرکت کنندگان در این دوره  علاوه‌ بر یادگیری کامل مفاهیم و نحوه کار با نرم‌افزار، با تشکیل گروه‌های چند نفره، کار پژوهشی تیمی را بر روی موضوعات خاص و به روز علمی و صنعتی زیر نظر استاد تجربه خواهند کرد.
دوره آموزشی برخط درخصوص یکی از نرم افزارهای شبیه سازی در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی  از روز پنج‌شنبه ۳۱ شهریور به مدت ۸ هفته در بستر اسکای روم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز