استحکام خودرو با فناوری نانو ارتقا یافت

۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۰۶۲۶
شرکت دانش‌بنیان گوهرفام با استفاده از فناوری نانو عایقی برای زیربدنه خودرو تولید کرده است که به عنوان عایق صوت، PVC از خودرو در مقابل حرارت، خوردگی، رطوبت و عوامل محیطی گوناگون محافظت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ شرکت دانش‌بنیان گوهرفام با استفاده از فناوری نانو عایقی برای زیربدنه خودرو تولید کرده است که به عنوان عایق صوت، PVC از خودرو در مقابل حرارت، خوردگی، رطوبت و عوامل محیطی گوناگون محافظت می‌کند.
استحکام بالا، رنگ پذیری و چسبندگی عالی به انواع سطوح، ته نشین نشدن ، روان شوندگی مطلوب، یکنواختی و شره نکردن هم از دیگر خواص این محصول است.
این محصول در بدنه، زیر گل‌گیر، رکاب، سپر عقب و جلو و نیز قاب در خودرو استفاده می‌شود. با به کارگیری فناوری نانو در این محصول، نه تنها مشکل تامین مواد تا حد قابل توجهی برطرف شده بلکه برخی از ویژگی‌های محصول همچون ماندگاری و سیالیت و استحکام نیز بهبود یافته است.
با کمک این محصول، کیفیت خودرو‌های داخلی ارتقا و عمر مفید آن‌ها افزایش می یابد و بازار واردات این محصول از رونق افتاد. بازاری که پیش از این سهم بالایی را به کشور چین اختصاص داده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز