فراخوان پذیرش شرکت‌های فناور در پارک فاوا

۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۹:۱۹
کد خبر: ۱۳۸۹۸۴۸
فراخوان پذیرش شرکت‌های فناور در پارک فاوا
پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) برای پذیرش تعداد محدودی شرکت فناور فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پنجمین مرحله فراخوان صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ در راستای حمایت از کسب‌وکارهای فناورانه، پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) پنجمین فراخوان پذیرش تعداد محدودی شرکت فناور فعال در حوزه ICT را صادر کرد.
از کلیه شرکت‌‌های واجد شرایط که علاقه‌‌مند به عضویت در پارک فاوا هستند دعوت به‌ عمل می‌‌آید تا نسبت به تکمیل فرم‌‌ها و ارسال اطلاعات خود از طریق آدرس ict-park.ir، اقدام کنند.
شروع ثبت‌نام از امروز (یکشنبه یکم آبان ماه 1401) و آخرین‌مهلت ثبت‌نام و ارسال مدارک، حداکثر تا پایان روز یکشنبه پانزدهم آبان 1401 خواهد بود.
اهم مزایای حضور و استقرار در پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات عبارت است از «استفاده از مزایای قانونی مناطق آزاد شامل معافیت‌های مالیاتی؛ امکان استفاده از مزایای واگذاری حق انتفاع بلندمدت اراضی و ابنیه پارک؛ امکان بهره‌مندی از اعتبارات تحقیقاتی (برای شرکت‌های جوان) و خرید ریسک تحقیقات برای سایر شرکت‌های فناور؛ امکان استفاده از مزایای ایجاد شفافیت اقتصادی و طرح ورود شرکت‌ها به بازار سرمایه؛ امکان استفاده از اعتبارات و حمایت‌های مربوط به ایجاد و توسعه خوشه‌های نوآوری؛ امکان استفاده از خدمات کلینیک حقوقی پارک؛ امکان حضور در پاویون پارک در نمایشگاه‌های مهم ملی.»
گفتنی است سقف تعداد درخواست‌‌های پذیرش در این فراخوان، 35 شرکت (25 شرکت در سایت البرز- گرم‌دره و 10 شرکت در سایت شهر مقدس مشهد) خواهد بود و چنانچه تعداد درخواست‌‌ها زودتر از مهلت تعیین شده به سقف برسد، ثبت درخواست‌‌ها متوقف می‌‌شود؛ بنابراین با توجه به محدودیت ظرفیت پذیرش، اولویت با شرکت‌‌هایی است که مطابق نظر کارگروه ارزیابی، امتیاز بالاتری را کسب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز