برنامه وزارت صمت برای حمایت از کسب و کارهای اینترنتی چیست؟

۱۴۰۱/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۳۹۰۲۹۰
برنامه وزارت صمت برای حمایت از کسب و کارهای اینترنتی چیست؟
عضو هیات مدیره مجمع تشکل‌های دانش بنیان با اشاره به تکرار تجربه قطعی اینترنت گفت: این امر موجب شده تا فروش کسب و کارهای برخط و همچنین برنامه های نمایش خانگی کاهش یابد.

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز گفت: در جلسه‌ای مقرر شد تا از کسب و کار‌های خُرد فعال در اینستاگرام، حمایت شود و عددی برای این موضوع تعیین شد، ولی ما نمی‌دانیم چگونه می‌توانیم این کسب و کار‌ها را شناسایی کنیم.
امیر حسین اسدی افزود: اینستاگرام فقط بستر تجاری نیست بلکه بستری برای تبلیغات، نام تجاری و بازار یابی صنایع خلاق است، ولی آماری نداریم که چه تعداد کسب و کار در حوزه‌های مختلف در اینستاگرام فعال هستند.
 مجددا برنامه ریزی کردیم که بر اساس رسته شغلی، میزان خسارت را برآورد کنیم، ولی هیچ عدید برای برآورد خسارات ناشی از قطعی اینترنت در صنایعی چون معدنی و پوشاک در اختیار نداریم.
مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت ایجاد اینترنت امن در تمام شرایط را از دیگر برنامه‌های این وزارتخانه نام برد و گفت: این موضوع در دستور کار وزارتخانه است و تمام ادارات صمت استان‌ها، اتحادیه‌ها و اتاق‌های بازرگانی متصل به یک اینترنت امن و دایم می‌شوند.
وی اضافه کرد: اینکه اینترنت امن برای چه کسانی استفاده شود سازوکاری نداریم و در این زمینه باید اتحادیه‌ها به ما کمک کنند.
اسدی راه اندازی صندوقی برای حمایت از کسب و کار‌ها در شرایط بحران را از دیگر برنامه‌های این وزارتخانه نام برد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز