فراخوان جذب عضو در شبکه سرمایه‌گذاران صادر شد

۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۷:۱۸:۱۸
کد خبر: ۱۳۹۷۸۶۲
فراخوان جذب عضو در شبکه سرمایه‌گذاران صادر شد
پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در راستای تشکیل و توسعه شبکه سرمایه‌گذاران، اقدام به جذب سرمایه‌گذار می‌نماید.

خبرگزاری برنا؛ دکتر علی اسدی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: تشکیل شبکه سرمایه‌گذاران پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با هدف حمایت مالی از طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه در کسب‌وکارهای نوپا برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی با اشاره به صدور فراخوان جذب عضو در شبکه سرمایه‌گذاران پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از روز چهارشنبه ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۱، اظهار داشت: افراد حقیقی، شرکت‌های حقوقی، موسسه‌ها، سازمان‌ها و صندوق‌های مالی مخاطبین این فراخوان هستند.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران افزود: مهلت مخاطبین فراخوان برای ثبت‌نام در شبکه سرمایه‌گذاران پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تا ۷ دی ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد و سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی می‌توانند از طریق دو درگاه جداگانه که در پایگاه رسمی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران پیش‌بینی شده است، نسبت به ثبت‌نام در این شبکه اقدام نمایند.

دکتر اسدی درباره اهمیت سرمایه‌گذاری در زیست بوم کارآفرینی گفت: طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه و کسب‌وکارهای دانش‌بنیان، نقش اساسی در ایجاد نوآوری، اشتغال و افزایش مزیت رقابتی کشورها دارند. به همین منظور تأمین منابع مالی، یکی از بخش‌های مهم در تسریع فرآیند کارآفرینی و توسعه امکان‌پذیری ایجاد کسب‌وکار برای افراد، شرکت‌ها و کارآفرینان بالقوه به شمار می‌رود.

وی افزود: پس از بررسی و ارزیابی سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی، اطلاعات شرکت‌ها و طرح‌های متقاضی جذب سرمایه به سرمایه‌گذاران عضو شبکه ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما