پیکان صفر-پارس جنوبی جم صفر

پات بی‌ثمر برای پیکان!

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۲:۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۰۳۳۶۸۴
پات بی‌ثمر برای پیکان!
جدال بین پیکان و پارس جنوبی جم که دوئل تماشایی برای سرمربیان خوزستانی این تیم ها محسوب می شد، برنده ای نداشت تا یک امتیاز اندوخته حداقلی برای این 2 تیم باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در دیداری که برای پیکان پیروزی در آن می توانست حکم بازی 6 امتیازی را برای این تیم داشته باشد تلاش 2 تیم برای گلزنی به جایی نرسید. در این دیدار شاگردان عبدالله ویسی در حالی که تیم برتر این بازی بودند و حملات زیادی را روی دروازه پارس تدارک دیدند اما مهاجمان کم دقت پیکان در چارچوب شناسی موفق عمل نکردند. در نهایت حملات این تیم سودی برای آنها نداشت و به کسب تک امتیاز این دیدار رضایت داد تا بدین ترتیب تلاش برای بقا در انتهای جدول همچنان ادامه داشته باشد.

در این دیدار شهریار مغانلو و آرش قادری از پیکان با کارت زرد جریمه شدند.

ترکیب پیکان:

آرام هایراپتیان، محمد ستاری، علی حمودی، مهران موسوی، دانیال ماهینی(دقیقه ۴۳، حجت حق وردی)، حسین پور امینی (دقیقه ۷۴،امیرحسین کریمی)، آرش قادری،  فراز امامعلی (دقیقه ۷۴، علیرضا کوشکی)، سعید واسعی، شهریار مغانلو و جابر انصاری (دقیقه ۲۴، محمد خدابنده لو)

سرمربی: عبدالله ویسی

ترکیب پارس جم:

مسعود پورمحمد، علی عبدالله زاده، فریبرز گرامی (دقیقه ۷۸، ایمان باصفا)، میلاد خدایی، بابک حاتمی، نیما انتظاری، محمود شفیعی، محمد ابراهیمی (دقیقه ۶۱، پوریا آریاکیا)، محمد نوری، شهرام گودرزی و رضا خالقی‌فر

سرمربی: سیروس پورموسوی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز