نیما نکیسا در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس همیشه اصیل و بزرگ است/ کشورهای عربی زهرشان را ریختند/ لک به زودی به تیم ملی دعوت خواهد شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۳:۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۰۸۴۴۸۷
پرسپولیس همیشه اصیل و بزرگ است/ کشورهای عربی زهرشان را ریختند/ لک به زودی به تیم ملی دعوت خواهد شد
دروازه‌بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی درخصوص مسائل مختص به این باشگاه به خصوص جدیدترین بحث روز یعنی عیسی آل‌کثیر گفت‌وگویی انجام داد.

به گزارش برنا؛ نیما نکیسا، دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی 1998 فرانسه و دروازه‌بان اسبق پرسپولیس، با اشاره به اینکه نام پرسپولیس بسیار بزرگ است اعتقاد دارد این تیم همیشه اصالت خود را حفظ کرده و قطعاً مثل سابق در مسیر موفقیت قرار خواهد گرفت.

بهتر بود مسابقات برگزار شود تا مردم لذت ببرند

چندماه قبل درمورد اینکه بازی‌های‌ لیگ‌ لغو یا برگزار شود صحبت کرده‌ام. با رعایت بسیاری از پروتکل‌های بهداشتی می‌توان جلوی کرونا را گرفت. با توجه به اینکه تمام بازیکنان تست pcr را دادند و جواب هم قاعدتاً منفی است و بعد از آن وارد اردو می‌شوند و محوطه اردو کاملا استرلیزه شده و بهتر است بازی‌ها برگزار شود و مردم با دیدن مسابقات از طریق تلویزیون لذت ببرند.

پرسپولیس همیشه اصیل و بزرگ است

پرسپولیس اخیراً درگیر یک سری از حواشی شده اما به نظر من نام پرسپولیس به خودی خود بزرگ است و هواداران بزرگی نیز دارد. این تیم دچار چالش‌هایی شد اما همیشه اصالت این تیم باعث شده در مسیر اصلی خودش قرار بگیرد و روند موفقیت‌آمیز را طی کند. با توجه به اینکه همیشه چرخ محرکی برای پرسپولیس وجود دارد و باشگاه، پیشکسوتان و هواداران حامی این تیم هستند پرسپولیس همیشه باید خود را در کوران موفقیت قرار دهد.

زوج سمیعی و شکوری رنسانس بزرگی در پرسپولیس رقم می‌زنند

شناخت زیادی نسبت به آقای سمیعی ندارم ‌ولی پنج تا شعار را مشخص کرده و یکی از آنها مبارزه با فساد بوده که من امیدوارم بتواند در این زمینه موفق باشد چون اگر این اتفاق بتواند توسط او و دوست و برادر عزیزم دکتر شکوری رقم بخورد، من فکر می‌کنم کار بسیار بزرگی را انجام دادند و رنسانس خیلی بزرگی اتفاق افتاده. من بسیار خوشبین هستم و آرزوی موفقیت می‌کنم و فکر می‌کنم بتوانند از پس این شعار بزرگ بر بیایند.

باید مدیر فوتبالی پرورش دهیم

دلیل تغییرات متعدد در فوتبال به خصوص در زمینه مدیریت را در این موضوع می‌بینم که ما نتوانستیم مدیر ورزشی پرورش دهیم و افرادی برای مدیریت به ورزش ما آمدند که وابسته به ارگان‌های دیگر بودند و در این مسیر یکسری سیاست‌های اشتباه اتخاذ شد. زمانی می‌توانیم به موفقیت فکر کنیم که بتوانیم مدیر فوتبالی تربیت کنیم و ترجیحاً فوتبالیست بوده و علم آکادمی نیز گذرانده باشد.

کشورهای عربی زهرشان را ریختند

درخصوص رایی که برای عیسی آل‌کثیر صادر شد باید بگویم به هرحال قابل پیش‌بینی بود که AFC با توجه به خط و خطوط‌هایی که کشورهای عربی به‌خصوص کشور عربستان در این سازمان دارد، این رای را صادر کنند که به نوعی زهرشان را به کشور ما و تیم‌های ایرانی بریزند و این قابل پیش‌بینی بود. همه دنیا و آسیا می‌دانند عیسی آل‌کثیر کار توهین‌آمیزی انجام نداده و این مسئله باید برگردد به آن کرسی‌هایی که ما در AFC از دست دادیم و هیچ‌گونه حق و حقوقی را نمی‌توانیم برای خودمان قائل باشیم. روزی که آن کرسی‌ها را با اشتباه مدیریتی از دست دادیم و مدیران فوتبالی را نادیده گرفتیم و مدیران وارداتی آوردیم باید فکر این جاها را می‌کردیم. درخصوص رای مغرضانه عیسی آل‌کثیر بسیار متاسف هستم و به عنوان یک ایرانی اعتراض خودم را نسبت به این رای اعلام می‌کنم و از خدا می‌خواهم به درجه‌ای برسیم که مدیران فوتبالی پرورش دهیم تا آنها بتوانند در میادین بین‌المللی از حق و حقوق‌مان دفاع کنند.

هر دو تیم احتیاط کردند

خیلی طبیعی بود که بازی پرسپولیس- سایپا مساوی شود. هر دو تیم احتیاط را داخل تفکرات و تاکتیک‌شان آورده بودند و سایپا هم به این خاطر که جوان بود دوست نداشت در اولین بازی  شکست بخورد و لایه‌های دفاعی‌اش را محکم‌تر کرد. تیم پرسپولیس هم بازیکنان زیادی را از دست داده سعی کرد که نبازد و از آن طرف بتواند از موقعیت‌ها استفاده کند و در نهایت نتیجه مساوی شد.

امیدوارم با قهرمانی پرسپولیس شادی‌ها تکمیل شود

درخصوص اینکه بشار رسن بهترین هافبک غرب آسیا معرفی شد باید بگویم همین انتظار می‌رفت زیرا او  نمایش درخشانی در بازی‌های آسیایی داشت و یکی از مهره‌های تاثیرگذار یحیی گل‌محمدی است. با توجه به اینکه پرسپولیس فینالیست آسیا شد بسیار طبیعی است که دو، سه نفر از بازیکنان این تیم به عنوان برترین‌ها انتخاب شوند، گرچه من فکر می‌کنم همه سرخ‌پوشان خوب کار کردند و تمام‌شان را برای اینکه پرسپولیس به هدفش برسد گذاشتند و امیدوارم که با قهرمانی پرسپولیس در آسیا این شادی‌ها تکمیل شود.

حامد لک درون دروازه پرسپولیس می‌درخشد

همیشه و همه جا گفته‌ام حامد لک درون دروازه پرسپولیس درخشیده و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و واقعا حقش است با نمایش‌هایی که ارائه داده  به تیم ملی دعوت شود اما  نظر سرمربی این بوده که در این مقطع این بازیکن را دعوت نکند و باید به نظر اسکوچیچ احترام گذاشت اما مطمئنم حامد با درخشش‌های ادامه دارد قطعاً به زودی به تیم ملی راه پیدا خواهد کرد، او هر از گاهی مشورت می‌گیرد و من هم سعی می‌کنم نقش یک برادر را برای او بازی و حمایتش کنم. 4/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز