قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

داور سه امتیاز را از ما گرفت/ آقای یاوری بر گردن فوتبال اصفهان حق دارد

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۵:۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۰۸۵۷۶۴
داور سه امتیاز را از ما گرفت/ آقای یاوری بر گردن فوتبال اصفهان حق دارد
کاپیتان ذوب‌آهن می‌گوید امسال به دنبال جبران ناکامی‌های فصل پیش هستیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم در رده‌های بالایی جدول قرار بگیریم.

قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم ذوب‌آهن اصفهان، درخصوص بازی مقابل فولاد خوزستان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: پس از وقفه‌ای که به وجود آمده بود و‌ تغییراتی که در تیم ما صورت گرفت و رفتن بازیکنان تیم و آمدن بازیکنان جدید و حضور یک کادر فنی جدید باید بگویم بازی سختی مقابل فولاد داشتیم. فولاد شاکله اصلی‌اش را حفظ کرده و تیم خوبی است و کادر بسیار خوبی نیز دارد. آن‌ها تغییرات زیادی نداشتند و فصل قبل رتبه خوبی کسب کردند. باید قبول کنیم در دقایق ابتدایی بازی خوب نبودیم ولی هر چقدر از بازی می‌گذشت بازی قابل قبولی ارائه دادیم. ما می‌توانستیم در این بازی حتی برنده شویم. در ثانیه‌های پایانی روی یک ضربه پنالتی مشکوک سه امتیاز را از دست دادیم. ما در هفته اول خوب بودیم اما این موضوع دلیل نمی‌شود در باد این بازی بخوابیم.

او درباره عملکرد داوری ادامه داد: طبق گفته کارشناسان داوری صحنه‌ای که پنالتی علیه ما اعلام شد اصلاً پنالتی نبود اما به خاطر این قضیه برد را از دست دادیم و بازی به تساوی کشیده شد. داور سه امتیاز بازی را از ما گرفت و ذهنیت بازیکنان نسبت به داور این بازی خراب شده چون ما در فصل گذشته هم از اشتباهات داوری لطمه‌های زیادی خوردیم و خیلی ضرر کردیم.

این بازیکن درخصوص اینکه می‌توانند فصل گذشته را جبران کنند یا خیر گفت: امیدوارم امسال مثل پارسال ناکامی نداشته باشیم و نتایج فصل گذشته را جبران کنیم.

کاپیتان ذوب‌آهن درخصوص دیدار با ماشین‌سازی در هفته دوم از رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: برای ما این بازی بسیار مهم است. ماشین‌سازی هم همانند ما تغییرات زیادی در کادر فنی و در بین بازیکنانش داشته و مربی جدیدی هدایت این تیم را برعهده گرفته است. ما هم به دنبال سه امتیاز این بازی هستیم تا نسبت به فصل گذشته از همان اول بتوانیم محکم ظاهر شویم و برخلاف قبل امسال در بالای جدول قرار گیریم.

حدادی‌فر در انتها درباره درگذشت محمود یاوری گفت: به خانواده آقاى یاورى و جامعه فوتبال به خصوص مردم اصفهان تسلیت می‌گویم. او مرد بزرگى هم در دوران فوتبال هم در دوران مربیگرى بود و گردن همه فوتبالی‌ها به خصوص اصفهانی‌ها حق داشت. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز