محسن سیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

لک با آرامش و‌ دوری از حاشیه به تیم ملی می‌رود/ اهل شکایت کردن نیستم

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۶:۳۲:۴۷
کد خبر: ۱۰۸۶۴۷۳
لک با آرامش و‌ دوری از حاشیه به تیم ملی می‌رود/ اهل شکایت کردن نیستم
مربی اسبق گلرهای پرسپولیس می‌گوید اهل شکایت کردن نیست و با مذاکره‌ای که با مسئولان این باشگاه داشته قرار است طلبش پرداخت شود.

محسن سیدی، مربی اسبق دروازه‌بانان پرسپولیس، در خصوص شکایت از باشگاه پرسپولیس و همچنین طلبش از این باشگاه به  خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: شکایت کردن از اول در کلاس کاری من نبوده چون می‌دانستم پرسپولیس در این چند سال پرونده‌های زیادی در کمیته انضباطی دارد. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و توافق کردیم تا روزی که کارم را برای این باشگاه انجام می‌دهم مطالباتم پرداخت شود. قرار بود این اتفاق ۲۸ اسفند ماه ۹۸ انجام شود که این اتفاق نیفتاد که تا الان هم ادامه داشته و من ۵۰ درصد از مطالباتم را گرفته‌ام و از هر لحاظ که نگاه کنید متضرر شدم. من قبلا صحبت‌هایی با آقای رسول پناه و رغبتی داشتم. این دو آدم‌های محترمی هستند ولی هر بار صحبت کردم فقط وعده و وعید شنیدم و می‌دانم پرسپولیس در این مدت مشکلات زیادی مثل پرداختی به برانکو داشته و ویروس کرونا هم به همه چیز دامن زده و تغییرات مدیریت این مسائل را عقب انداخته و من به آن‌ها زمان داده بودم. بعد از ۶ ماه فقط ۵۰ درصد پولم را گرفتم درحالی که قرار بود آن موقع که با آن‌ها به توافق رسیدم تسویه کنم.

او در همین خصوص ادامه داد: دو روز پیش تلفنی با ابراهیم شکوری صحبت کردم. او اصرار داشت برو و شکایت کن. قرارداد من مشخص است و  آدمی نیستم که دنبال شکایت باشم. با بررسی‌هایی که صورت دادم و مشاوره‌هایی که از نزدیکانم گرفتم پیشنهاد دادند جلسه‌ای با مدیران باشگاه داشته باشم و خوشبختانه جلسه‌ای برگزار شد و صحبت‌های خوبی صورت گرفت. درخواست خودم را به‌صورت مکتوب نوشتم تا مطالبات هم مورد بررسی قرار گیرد و به ضمیمه قرارداد من اضافه شود.

عضو سابق کادر فنی پرسپولیس در خصوص بازی پرسپولیس مقابل سایپا عنوان کرد: نمی‌توان عیار تیم‌ها را در چهار، پنج هفته اول شناخت. خیلی صادقانه بگویم فوتبال ما بدون تماشاگر جذابیتی ندارد. اگر قبلا انگیزه‌ای بود به خاطر حضور هواداران بود. زمانی که بازی می‌کردیم یا مربی بودیم به شدت تمرین می‌کردیم تا موقع بازی هواداران را ببینیم. بازی پرسپولیس مقابل سایپا پر افت و خیز بود و پرسپولیس موقعیت داشت ولی نبود عیسی آل‌کثیر باعث شاد پرسپولیسی‌ها در لحظات آخر نتوانند از موقعیت‌ها استفاده کنند و نبود آل‌کثیر احساس شد ولی ما به پرسپولیس امید داریم و امیدواریم این تیم نتیجه بگیرد.

سیدی در پایان در خصوص اینکه آیا امیدوار است حامد لک به تیم ملی برسد؟ افزود: در ابتدا باید بگویم حامد لک دروازه‌بان فنی، استاندارد و از لحاظ فیزیکی، خوبی است. فقط ایراد او این است که در این چند سال اخیر زیاد تیم‌هایش را تغییر داده. اگر او بتواند در دو، سه سال آینده در تیم ثابت باشد و از لحاظ فنی خودش را نشان دهند قطعا پتانسیل بالایی دارد. لک در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و همچنین بازی مقابل سایپا خوب بوده و همین خوب بودنش باعث شده پرسپولیس در بیشتر بازی‌ها دروازه‌اش بسته مانده و به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند. بازیکنان باید بدانند در تیم‌های بزرگ بازی کردن مستلزم این است که حواس‌شان را به خوبی جمع کنند. استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی هستند و در این تیم‌ها باید آرامش داشته باشی تا بتوانی نتیجه بگیری و اگر حاشیه بروی فوتبالت خراب می‌شود. حامد اگر در تیم پرسپولیس آرامش داشته باشد و از حاشیه دوری کند می‌تواند به تیم ملی دعوت شود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز