کولاک ایرانی‌ها؛

طارمی، انصاری‌فرد و صیادمنش در لیست برترین لژیونر‌های هفته از نظر AFC

۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۹:۵۱
کد خبر: ۱۲۳۷۰۰۴
طارمی، انصاری‌فرد و صیادمنش در لیست برترین لژیونر‌های هفته از نظر AFC
مهدی طارمی، الهیار صیادمنش و کریم انصاری ‌فرد نامزد برترین لژیونرهای هفته آسیا شدند.

به گزارش برنا؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مطابق هر هفته یک نظرسنجی بر پا کرده و از مخاطبین خود خواسته برترین لژیونر هفته را انتخاب کنند.

گزینه اول تومیاسو از ژاپن است که در جریان دیدار آرسنال مقابل برنلی ۹۰ دقیقه بازی تاثیرگذار داشت. گزینه دوم شومودوروف ازبکستانی است که در جریان برد ۵-۱ مقابل زسکا صوفیا ۲ پاس گل برای رمی‌ها داد و ۶۷ دقیقه مقابل ورونا بازی کرد.

گزینه سوم مهدی طارمی است که در ۲ بازی اخیر پورتو ۲ گل زده و تاثیر بسیار زیادی در این تیم داشته. گزینه چهارم عدی دباغ فلسطینی است که در تیم آروکای پرتغال بازی می‌کند و این هفته برای تیمش گلزنی کرد. گزینه پنجم هوانگ کرده‌ای است که این هفته ۲ گل برای بوردو زد. گزینه ششم کریم انصاری فرد است که یک گل برای آ اک زد. گزینه هفتم عزیز بهیچ استرالیایی است که در گیرسان اسپور بازی می‌کند.

گزینه هشتم الهیار صیادمنش است که در یک هفته اخیر یک گل زده و یک پاس گل به هم‌تیمی‌ها داده. شخبز اوماروف ازبکستانی که برای باته بوریسوف این هفته گل زده گزینه نهم است و گزینه آخر هم باسم بنانی است که برای آپولون یک گل زده.

گفتنی است تا این لحظه طارمی با اختلاف زیاد در صدر قرار دارد، صیادمنش رده دوم را از آن خود کرده و انصاری فرد سوم است. تومیاسو هم در رده چهارم قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز