جام جهانی فوتسال؛

یوزهای ایرانی به دنبال حذف قزاق‌ها

۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۳۸۹۴۲
یوزهای ایرانی به دنبال حذف قزاق‌ها
تیم ملی فوتسال ایران امشب مقابل تیم قزاقستان به میدان می‌رود.

به گزارش برنا؛ تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا و افتخارآفرینی دیگر امشب باید قزاق‌ها را شکست دهد. یوزها در بازی‌های قبل ثابت کرده‌اند در فاز هجومی بسیار قدرتمند هستند اما تسلط کافی در تک تک دقایق را ندارند و بارها در این تورنمنت اختلاف گل‌های بالا را از دست داده‌اند.

در تیم فعلی اولادقباد عالی بوده و حسن‌زاده هم همچنان می‌درخشد اما نکته منفی مصدومیت فرهاد فخیم است. او به دلیل کشیدگی رباط نمی‌تواند در این بازی حضور پیدا کند. به طور کلی اما نمایش بازیکنان کشورمان در این جام بسیار خوب بوده و می‌توانند با هوشمندی نه تنها رتبه سوم دوره قبل را تکرار کنند که حتی می‌توانند نیم‌نگاهی به رویاهای بزرگتری داشته باشند.

حریف ایران اما تیمی سرسخت است که در رنک 7 فیفا قرار دارد. قزاقستانی‌ها تا اینجای کار تنها 2 گل دریافت کرده‌اند و به طور میانگین دروازه‌شان هر دو بازی یک‌بار باز شده. دروازه‌بان آن‌ها هیگیتا است. با اصالتی برزیلی که در این جام گلزنی هم کرده. تاینان و داگلاس هم دیگر بازیکنان تیم ملی قزاقستان هستند که 3 گل زده‌اند و جزو برترین‌های قزاقستان هستند.

قزاق‌ها برای رسیدن به این مرحله تا امروز تایلند، کاستاریکا و لیتوانی میزبان را شکست داده‌اند. مقابل ونزوئلا هم به تساوی رسیده‌اند. شکست قزاقستان به هیچ وجه نشدنی و خارج از توان بازیکنان نیست اما شاگردان ناظم‌الشریعه نباید رقیب را دست کم بگیرند. تمرکز بالاتر نسبت به بازی‌های مرحله قبل می‌تواند رمز اصلی موفقیت در این دیدار باشد.

گفتنی است، برنده این بازی روز پنج شنبه با برنده دیدار پرتغال مقابل اسپانیا دیدار خواهد کرد./ 3

نظر شما