سابقات جهانی فوتسال افراد باهوش؛

ملی‌پوشان ایران مقابل آرژانتین به پیروزی رسیدند

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۰:۵۶
کد خبر: ۵۴۲۸۰۶
ملی‌پوشان ایران مقابل آرژانتین به پیروزی رسیدند
تیم ملی فوتسال افراد با هوش میانه ایران در نخستین دیدارش در رقابت‌های جهانی مقابل آرژانتین به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نمایندگان کشورمان از ساعت 10 صبح امروز به وقت محلی پرتغال در اولین دیدار مرحله گروهی مسابقات جهانی فوتسال افراد باهوش میانه مقابل آرژانتین به میدان رفتند و موفق شدند با نتیجه 6 بر 3 از سد این تیم گذشته و اولین پیروزی خود را به ثبت برسانند.

در این دیدار محسن دولتی، محسن سبکتکین و بهزاد امانی ( 2 گل)، علی‌اصغر حسین‌زاده و عبدالعلی غافل بریهی، برای ایران گلزنی کردند.

ملی‌پوشان کشورمان در دومین دیدارشان در مرحله گروهی سه‌شنبه، 22 فروردین مقابل آفریقای جنوبی به میدان می‌روند و سومین دیدار خود در این مرحله را نیز روز چهارشنبه، 23 فروردین ماه مقابل تیم میزبان، پرتغال، برگزار خواهند کرد.

ایران با ترکیب محمدرضا تخشا (گلستان)، علی مخطوط، بهزاد امانی، محسن دولتی (اردیبل)، نصرت کاشف فر، قدرت کاشف فر (تهران)، علی اصغر حسین‌زاده ( گیلان)، مهدی مولایاری (قم)، حمیدرضا صالح، محسن سبکتکین (اصفهان)، قادر آل ناصر، عبدالعلی غافل بریهی (خوزستان)، در این مسابقات حضور یافته است.

حمید طبیبی به عنوان سرمربی، سعید درویش‌پور به عنوان مربی در این اعزام ملی‌پوشان را همراهی می‌کنند و سرپرستی کاروان نیز بر عهده محمدعلی حسین‌پور است.

مسابقات جهانی فوتسال افراد با هوش میانه از 20 تا 27 فروردین ماه در شهر ویزو، کشور پرتغال، برپاست.

نظر شما