استقلال خوزستان حریف سرسختی است؛

خداکرم: امیدوارم با گرفتن ۳ امتیازگام بلندی برای رسیدن به رده ششم برداریم

۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۰:۴۱
کد خبر: ۵۵۰۴۷۳
خداکرم: امیدوارم با گرفتن ۳ امتیازگام بلندی برای رسیدن به رده ششم برداریم
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: استقلال خوزستان حریف سرسختی است اما به دنبال شکست آنها و بالا کشیدن خود تا رده ششم هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیربهمن خداکرم که در غیاب فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی استقلال خوزستان-گسترش‌ فولاد حضور یافت، اظهار داشت: قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم می‌خواهم به شناختی که از تیم استقلال خوزستان دارم بپردازم. از زمانی که استقلال خوزستان در لیگ دسته یک حضور داشت و من هم سرمربی تیم نیروی زمینی بودم روند شکل‌گیری این تیم را می‌دیدم. شناخت خوبی از این تیم دارم و می‌دانم آنان چقدر تلاش کردند که خودشان را به این جایگاهی که دارند برسانند. آنها تلاش زیادی انجام دادند و قهرمان لیگ برتر شدند. وقتی یک تیم خودش را از لیگ پایین‌تر به لیگ برتر می‌کشاند و سپس هم قهرمان می‌شود نوید یک اتفاق خوب برای فوتبال استان خوزستان است. امیدوارم دوستان در استان خوزستان اجازه از هم پاشیده شدن این تیم را ندهند. آرزو می‌کنم مسئولان استان خوزستان هر طور شده از استقلال خوزستان حمایت و آن را حفظ کنند.

وی با هشدار به بازیکنان گسترش فولاد اظهار داشت: ما فردا با تیم بسیار خوب استقلال خوزستان بازی داریم. استقلال خوزستان تیمی است که مربیان و بازیکنان بزرگی دارد. بازیکنان این تیم هم سال گذشته اکثرشان در همین تیم بودند و در لیگ شانزدهم فقط چند بازیکن به جمع‌شان اضافه کرده و به تقویت تیم پرداختند. تیم استقلال خوزستان همچنین در آسیا هم نتایج خوبی می‌گیرد و شانس مسلم صعود به مرحله حذفی است.

خداکرم تصریح کرد: استقلال خوزستان تیم سرسختی است اما ما هم به رده ششم جدول نگاه ویژه‌ای داریم و می‌خواهیم خودمان را به این رده برسانیم. امیدوارم فردا با گرفتن 3 امتیاز بازی گام بلندی برای رسیدن به رده ششم برداریم تا با پیروزی که در هفته آینده در تبریز کسب می‌کنیم بدون هیچ اما و اگری در رده ششم قرار گیریم.

مربی تیم گسترش فولاد درباره وضعیت تیم گسترش فولاد خاطرنشان کرد: تیم ما شرایط خوبی داشته و دارد. گسترش فولاد شایسته این بود که در رده‌های بالاتری قرار گیرد اما اتفاقاتی افتاد که توانستیم به اهدافمان برسیم. امیدواریم در 2 بازی باقیمانده نتایجی بگیریم که بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای شهر تبریز باشیم.

او در پایان درباره غایبان تیمش برای دیدار فردا گفت: مسعود ابراهیم‌زاده احتمالاً به دیدار مقابل استقلال خوزستان نمی‌رسد ولی وضعیت نهایی او هنوز مشخص نشده است.

نظر شما