مهاجم تیم فوتبال پنج نفره برزیل عنوان کرد؛

بهترین گل زندگی «ریکاردینیو» مقابل تیم فوتبال پنج نفره ایران به ثمر رسیده است

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۶:۳۱
کد خبر: ۶۲۴۳۱۰
بهترین گل زندگی «ریکاردینیو» مقابل تیم فوتبال پنج نفره ایران به ثمر رسیده است
مهاجم تیم فوتبال پنج نفره برزیل می گوید بهترین گل دوران فوتبال خود را مقابل تیم ایران در دیدار پایانی پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو به ثمر رسانده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم برزیل در دیدار فینال ریو موفق شد با تک گل ریکاردینیو از سد ایران بگذرد و قهرمان پارالمپیک شود.

ریکاردینیو که به عنوان بهترین بازیکن فوتبال پنج نفره دنیا شناخته می شود، در خصوص آن بازی گفت: بی تردید کسب عنوان مدال طلا بازی های پارالمپیک، توجهات را معطوف به این رشته کرد. مردم در خیابان مرا متوقف می کنند و به من می گویند که چقدر بابت آن قهرمانی دچار غرور شده اند.

وی البته به دلیل دیگری هم احساس غرور می کند. ریکاردینیو گفت: من در سال پارالمپیک دچار شکستگی از ناحیه پا شده بودم و اصلا معلوم نبود به بازی ها برسم اما سلامتی خود را به طور کامل به دست آوردم و با گلی که در دیدار پایانی مقابل ایران زدم، قهرمان شدیم . یادآوری این گل هنوز هم مرا دچار احساسات می کند.

ریکاردینیو در پایان در خصوص رقابت های قهرمانی جهان که سال آینده در مادرید برگزار می شود، گفت: ایران در ریو به کار بزرگی دست زد و فینالیست شد و می دانم که در رقابت های قهرمانی جهان هم می تواند بهتر شود و آرژانتین هم دیگر تیم خوب رقابتهای قهرمانی جهان خواهد بود. چین هم جزو تیم های خوب است البته تمرکز همیشگی ما این است که بهترین باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز