یادداشت؛

پیام بزرگی که بازیکنان تیم ملی به مردم دادند

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۴:۳۵:۳۶
کد خبر: ۶۴۳۸۴۶
پیام بزرگی که بازیکنان تیم ملی به مردم دادند
خبرگزاری برنا- محمد مبین

لذت بخش است این امید دلپذیر بازیکنان تیم ملی، سردار آزمون شروع کرد و به بیرانوند رسید، همه ملی پوشان انگار که انتظار چنین مصاف سختی را داشته باشند از قرعه ایران در جام جهانی استقبال کرده اند.

ما مردمان روزهای سختیم، هر قدر سختی و مشقت زیاد باشد ما موفقتر بوده ایم، هرگاه به توانمان باور داشتیم، تلاش کردیم، انگیزه مان زیاد شد از کور سویی، امیدوار شدیم و به قله های افتخار رسیدیم.

باور جوانان ایرانی در آوردگاه های مهم، بزرگترین رمز موفقیت ماست، همین چهار سال پیش، وقتی همه منتظر بودند ایران مقابل آرژانتین و مسی کیسه گل شود به قول گزارشگر اجنبی؛ ایران فقط چند ثانیه تا معجزه فوتبال فاصله داشت. 

هنوز هم باید جوانان را باور کنیم و به آنها امیدوار باشیم، باید همه باهم کنار این جوانان برومند باشیم و به آنها انرژی دهیم، حمایت معنوی از ما مردم، حمایت مادی از دولت و شرکت ها و بنگاه های اقتصادی و تلاش مضاعف جوانان ایرانی در مصاف بزرگ جام جهانی حتی اگر باعث نشود تیم ملی از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند، لااقل باعث کسب اعتبار و آبرو برای ایران، جوانانش و فوتبالش خواهد شد. این پیام بزرگ ملی پوشان در همین چند ساعت کوتاه پس از قرعه کشی است.

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
0
0
مهندسی شده است عربستان بازی افتتاحیه ایران گروه سخت دلارکارش راکرده است
بهراد
|
-
|
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
0
0
پیشکسوتان و کارشناسان ومردم عزیز به جای این که بیان بگن گروهمون سخته و از اینجور حرفا لطفا حمایت کنن ایران همیشه نشون داده ازپس کارای سخت خوب بر میاد دولت هم ازشون حمایت مالی بکنه هی نگن پول بیت الماله جای دوری نمیره این پولا برای شادی خود مردم خرج میشه.
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز