طی پیامی؛

خرم درگذشت پیشکسوت داوری کشور را تسلیت گفت

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۶:۴۷:۰۶
کد خبر: ۶۵۰۱۱۰
سرپرست صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور طی پیامی درگذشت محمد صالحی از داوران پیشکسوت کشورمان را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، متن پیام محمد خرم سرپرست صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به شرح زیر است:

"اهالی ورزش جزو الگوهای اخلاق جامعه هستند و بی شک از دست دادن نامداران اخلاق مدار این عرصه جبران ناپذیر خواهد بود. آسمانی شدن محمد صالحی از داوران بین المللی، خوشنام و با اخلاق فوتبال کشورمان موجب تالم و تاسف شد.

اینجانب ضایعه درگذشت این پیشکسوت داوری کشور را به جامعه ورزشی، داوری و فوتبال دوستان تسلیت و برای خانواده محترم و بازماندگان صبر جمیل از خداوند متعال مسئلت دارم".

گفتنی است، محمد صالحی داور قدیمی فوتبال ایران، بارها بازی بزرگ فوتبال ایران بین پرسپولیس و استقلال را قضاوت کرد و جزو داوران بین المللی و خوشنام ایران بود که بازی های مهمی را سوت زد. وی یکی از رکوردداران قضاوت دربی تهران به شمار می رفت و پنج بار قضاوت این بازی بزرگ را بر عهده داشت.

صالحی در دهه 70 زندگی خود دچار بیماری آلزایمر شد و پس از تحمل یک دوره بیماری سخت صبح 23 آذر ماه 96 دار فانی را وداع گفت.

لازم به ذکر است، مراسم تشییع پیکر استاد محمد صالحی از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۶/۹/۲۶ از ورزشگاه شیرودی به سمت بهشت زهرا برگزار خواهد شد.

نظر شما