با همکاری هیات فوتبال شاهرود؛

جشن یکسالگی همایش سلامت زندگی و زندگی

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۲:۵۶:۲۵
کد خبر: ۶۶۹۰۶۵
جشن یکسالگی همایش سلامت زندگی و زندگی
جشن یکسالگی همایش سلامت و زندگی با همکاری هیات فوتبال شاهرود برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیزدهمین همایش سلامت و زندگی در شاهرود در حالی برگزار گردید که یک سال از آن می گذرد و به همین مناسبت جشن باشکوهی زیر نظر دانشگاه شاهرود و با همکاری هیات فوتبال شاهرود برگزار شد.

در این همایش که با سخنرانی پروفسور علی اصغر یارمحمدی چهره ماندگار روستای سعدآباد شهرستان شاهرود همراه گردید جشن یک سالگی این رویداد علمی با برنامه های متنوعی برگزار شد.
یارمحمدی فوق تخصص اورولوژی از کشور انگلستان و استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده و مسوول دیالیز و پیوند اعضای این دانشگاه نیز است. وی مسوول راه اندازی و آموزش پیوند کلیه در کشور افغانستان نیز بوده و متولد روستای سعدآباد از توابع شهرستان شاهرود است.   
  سیزدهمین همایش سلامت وزندگی دیروز  در تالار شقایق های دانشگاه صنعتی شاهرود و با همکاری این دانشگاه و دانشگاههای آزاد اسلامی و علوم پزشکی شاهرود، دانشگاه علوم پزشکی تهران،اداره آموزش و پرورش و ورزش و جوانان  شاهرود و هیات فوتبال شهرستان شاهرود  اجرا گردید.
لازم به ذکر است این همایش هفتادمین همایش سلامت و زندگی در کشور می باشد که فدراسیون فوتبال در راستای مسولیتهای اجتماعی خود در حوزه سلامت در آن مشارکت دارد و هفتاد یکمین  همایش سلامت و زندگی روز ۲۷ بهمن در شهر تبریز زیر نظر هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی و به زبان محلی(آذری) برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز