امروز؛

استقبال بی سابقه از مسابقات فوتوالی آزاد یزد

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۴۴:۴۳
کد خبر: ۷۶۷۴۶۷
استقبال بی سابقه از مسابقات فوتوالی آزاد یزد
مسابقات فوتوالی آزاد کشوری در حالی با حضور ۲۵ استان در یزد برگزار می شود که تاکنون بیش از ۸۰ تیم برای این رقابتها اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در حالیکه کمتر از سه روز تا آغاز مسابقات آزاد کشوری در یزد باقی مانده، استقبال چشمگیر استانها از این رویداد، احتمال گزینش تیم ها را تقویت کرده است.

طبق اعلام دبیر انجمن فوتوالی، این مسابقات در ۱۶ گروه ۴تیمی و با حضور ۶۴تیم برنامه ریزی شده ولی تاکنون درخواست های حضور در مسابقات بیشتر از ۶۴ تیم است . 

شاهقلی افزود: احتمال دارد نسبت به انتخاب تیم ها گزینش صورت گیرد و استان هایی که فوتوالی به تازگی در آنها فعال شده تنها بتوانند با یک تیم در این دوره از مسابقات شرکت نمایند.

مسابقات فوتوالی آزاد کشوری که حکم انتخابی تیم ملی جوانان را نیز دارد، از دوم لغایت چهارم آبان ماه در یزد برگزار و چهار تیم برتر این مسابقات جهت حضور در جام ستارگان فوتوالی ایران که آذرماه با حضور ۸ تیم در بوشهر انجام میشود انتخاب خواهند شد.

وی ادامه داد: مسابقات آزاد کشوری در حالی با حضور ۲۵ استان در یزد برگزار می شود که تاکنون بیش از ۸۰ تیم برای این رقابتها اعلام امادگی کرده اند.

نظر شما