اعلام برنامه‌ کارگاه‌های آموزشی و آئین قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۷:۵۸
کد خبر: ۷۷۷۷۱۳
اعلام برنامه‌ کارگاه‌های آموزشی و آئین قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا
نماینده‌های باشگاه پرسپولیس، امشب تهران را به مقصد مالزی ترک خواهند کرد تا روز پنجشنبه در آئین قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنند و در روزهای چهارشنبه و جمعه نیز در کارگاه‌ها و جلسات آموزشی و توجیهی شرکت خواهند داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بنابر اعلام امیر علی حسینی مدیر بخش بین‌الملل باشگاه، فعالیت‌ها در این همایش از چهارشنبه 30 آبان (21 نوامبر) آغاز خواهد شد. نمایندگان باشگاه‌های راه یافته به لیگ قهرمانان آسیا، پس از ورود به کوالالامپور مالزی، در هتل شرایتون مستقر خواهند شد.

ساعت 9:30 دقیقه صبح چهارشنبه زمان ثبت نام حاضران و دریافت کارت‌های شناسایی خواهد بود و جلسات و کارگاه‌ها از ساعت 10 صبح با سخنرانی دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا آغاز خواهد شد. کارگاه‌ها نیز تا ساعت 17 ادامه پیدا می‌کند.

روز پنجشنبه اول آذر ماه نیز روز قرعه‌کشی رقابت‌ها خواهد بود. قرعه‌کشی کاپ AFC از ساعت 14 و قرعه کشی ACL از ساعت 16:30 دقیقه به وقت محلی آغاز می‌شود.

در این دوره، روز جداگانه‌ای برای آئین قرعه‌کشی در نظر گرفته شده است، در حالی که در ادوار قبلی چنین نبود. به نظر می‌رسد افزایش تعداد کارگاه‌ها و دوره‌ها دلیل این امر بوده است. کنفدراسیون فوتبال آسیا در هر دوره، چه در صدور مجوزهای حرفه‌ای باشگاه‌ها و چه در جریان برگزاری رقابت‌ها، الزام‌ها و استانداردهای بیشتری را لحاظ می‌کند.

نمایندگان باشگاه، روز جمعه نیز از ساعت 9:30 دقیقه صبح پس از صرف صبحانه، انتقال به مقر و سخنرانی دبیر کل، تا ساعت 17 درگیر آموزش‌ها و جلسات هماهنگی خواهند بود.

گفتنی است؛ گروه کاری پرسپولیس امشب تهران را به مقصد مالزی ترک خواهد کرد و روز جمعه نیز با پرواز ساعت 23:30 دقیقه به تهران باز می‌گردد. از پرسپولیس؛ پندار خمارلو، مدیر رسانه‌ای و امیر علی حسینی مدیر لجستیک، راهی مالزی خواهند شد و حسین خبیری افسر امنیتی پرسپولیس، راهی این سفر نخواهد شد.

نظر شما