هوشنگ نصیرزاده؛

از داوری راضی نیستم/ شفر داور بود گل قائدی را مردود می‌کرد!

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۲۱:۳۶:۵۳
کد خبر: ۸۳۵۶۱۷
از داوری راضی نیستم/ شفر داور بود گل قائدی را مردود می‌کرد!
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی، گفت: اگر شفر هم کمک داور بود گل مهدی قائدی را آفساید اعلام می‌کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هوشنگ نصیرزاده بعد از شکست یک بر صفر ماشین‌سازی مقابل استقلال، گفت: بازی خوبی بود اما در صحنه گل اگر وینفرید شفر هم کمک داور بود پرچم آفساید را بالا می‌برد چرا که خیلی آن صحنه واضح بود.

وی در مورد اینکه در یک صحنه  توپ به دست بازیکن ماشین‌سازی برخورد کرد، عنوان کرد: آن صحنه نمی‌توانست پنالتی باشد چرا که وقتی توپ به سمت دست می‌آید بازیکن ما دستش را جدا می‌کند تا به توپ نخورد اما موفق به این کار نمی‌شود. در کل از داور راضی نبودم. او بیشتر بازی را تماشا می‌کرد تا اینکه قضاوت کند اما وضعیت در نیمه دوم بهتر شد.

مدیرعامل ماشین‌سازی در رابطه با خطایی که در ابتدای بازی روی بازیکن این تیم رخ داد، عنوان کرد: می‌توانست آن صحنه خطا باشد اما اینکه داخل محوطه بود یا بیرون از محوطه من نمی‌دانم. در کل این مسأله هم به ضرر ما شد.

نصیرزاده در رابطه با اینکه آیا محمدرضا زنوزی پاداشی برای شکست استقلال جهت بهبود وضعیت ماشین‌سازی در نظر گرفته بود و گفته می‌‌شود این مبلغ حدود 500 میلیارد بوده است، عنوان کرد: این موضوع بی‌مورد است. 

وی در مورد اینکه آیا ماشین‌سازی امروز برای تراکتورسازی بازی می‌کرد، خاطرنشان کرد: برای این سؤال شما متأسف هستم بهتر است افکارتان را عوض کنید، ما در جریان مسابقات هستیم اگر امروز استقلال را می‌بردیم برای سپاهان، پرسپولیس و پدیده خوب نمی‌‌شد؟ از همه آنها سؤال کنید آنها دوست داشتند ما استقلال را ببریم.

نصیرزاده در رابطه با اینکه برخی از هواداران ماشین‌سازی با پرچم تراکتورسازی آمده بودند، عنوان کرد: این‌طور نیست ما برای یک منطقه فوتبال‌خیز هستیم که هواداران به هم کمک می‌کنند مثلاً دیدید که در برخی مسابقات آسیایی هواداران پرسپولیس از استقلال حمایت می‌کنند یا برعکس. این مسائل در فوتبال وجود دارد. 

وی در مورد فحاشی طرفداران استقلال علیه کنعانی‌زادگان عنوان کرد: استقلال تیم بزرگی است و هواداران آنها فهیم هستند استقلال یک تیم بزرگ و آسیایی است و من نمی‌توانم با ادبیات بد در مورد آنها صحبت کنم. 

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در مورد اینکه آیا فردی از رشت با او تماس گرفته و درخواست کرده فروزان در مقابل سپیدرود بازی نکند، عنوان کرد: یک آقایی با من تماس گرفت که نمی‌دانم چه کسی بود که گفت اگر ما بودیم قبل از بازی او را به میدان نمی‌فرستادیم.من وارد جزئیات نمی‌شوم خیلی چیزی در این مورد نمی‌دانم. بعد از بازی با من این صحبت شدم.

نصیرزاده در رابطه با اینکه این فرد با حسن آذرنیا هم صحبت کرده بود، عنوان کرد:  او گفت با حسن آذرنیا هم صحبت کرده اما من درجریان این مسائل نیستم.

وی در مورد اینکه چه اتفاقی در این راستا افتاده است، عنوان کرد: من در جریان مسائل تراکتورسازی قرار ندارم و در این مورد نمی‌توانم صحبتی کنم. 

نظر شما
پرونده ویژه