برگزاری نمایشواره بانوی بی نشان از پنجم دی ماه

۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۰:۳۱:۰۴
کد خبر: ۱۲۷۷۶۰۶
برگزاری نمایشواره بانوی بی نشان از پنجم دی ماه
رویداد فرهنگی نمایشواره بانوی بی نشان همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) ازتاریخ 5 الی16 دی ماه مصادف با ایام فاطمیه دوم از ساعت 18 در اتوبان امام علی(ع) جنوب به شمال بعد از خیابان خاوران خروجی گلشناس برگزار می شود.

به گزارش برنا به نقل از تهران بهشت، هیئت چهارده معصوم(ع) جامعه سیاوشانیها همزمان با ایام دهه دوم سوگواری شهادت سیدة النساء العالمین حضرت زهرا(س)، طبق سنوات 15 ساله گذشته اقدام به برپایی نمایشگاه بانوی بی نشان می کند، که روایتگاهی از غربت خاندان عصمت و طهارت(ع) است.

همچنین در بخشهایی از نمایشگاه به تهاجمات فرهنگی و ایثار شهدای مدافع حرم پرداخته می شود. لذا با توجه به ساخت نمادهای مذهبی در هر بخش از نمایشگاه مانند خانه کعبه، قبرستان بقیع، کوچه بنی هاشم، سقیفه، خانه حضرت زهرا(س) و... ؛ که در زمان حضور بازدیدکنندگان در هر بخش، شخصی به عنوان راوی، حادثه تاریخی مستند در کتب شیعی و سنی مربوط به آن نماد را توضیح و روایت می کند.

لازم به ذکر است نمایشگاه به دور از هرگونه مطالب تفرقه برانگیز میان شیعیان و برادران اهل سنت است.

گفتنی است، رویداد فرهنگی نمایشواره بانوی بی نشان همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) ازتاریخ 5 الی16 دی ماه مصادف با ایام فاطمیه دوم از ساعت 18 در اتوبان امام علی(ع) جنوب به شمال بعد از خیابان خاوران خروجی گلشناس برگزار می شود.

این نمایشواره از بخشهای گوناگون که روایتگر تاریخ از قبیل واقعه غدیر خم خانه کعبه سقیفه بنی ساعده خانه پیامبر کوچه های بنی هاشم خانه حضرت زهرا(س) و بیان سیره زندگی آن حضرت بخشی از این نمایشواره است” .ضمنا جهت تهیه بلیط رایگان به سایت BANOYEBINESHAN.IR مراجعه کنید.

بانوی بی نشان

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز