باحضور مدیرکل هماهنگی اموراستانهای وزارت ارشاد:

جشن رمضان و نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای قرآنی افتتاح می شود

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۲۸:۴۱
کد خبر: ۴۱۷۲۹۶
جشن رمضان و نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای قرآنی افتتاح می شود
ویژه برنامه جشن رمضان و نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای قرآنی در شهرکرد، با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می شود.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: دومین ویژه برنامه جشن رمضان و دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب و نرم افزارهای قرآنی استان، در آیینی از ساعت 9:30 صبح روز شنبه 29 خرداد، با حضور محمدمهدی احمدی مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای شهرکرد افتتاح می شود.

جواد کارگران افزود: این ویژه برنامه و نمایشگاه، تا 8 تیرماه امسال به مدت 10 روز ادامه دارد.

وی، با بیان اینکه این نمایشگاه از ساعت 10 صبح تا اذان مغرب هر روز پذیرای علاقمندان است، ادامه داد: محصولات این نمایشگاه نیز با تخفیف 20 تا 50 درصد عرضه می شود.

کارگران اضافه کرد: نمایشگاه هنرهای تجسمی قرآنی، مراسم و محافل انس با قرآن، نمایشگاه عفاف و حجاب، اجرای تئاتر خیابانی، تجلیل از فعالان قرآنی، شب شعر و خاطره، اکران فیلم های کوتاه و بلند، غرفه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، شفاخانه قرآنی، فروش صنایع دستی، نشست های علمی و فرهنگی، کارگاه های تخصصی ویژه کودک و نوجوان، و تعویض قرآن های چاپ قدیم با قرآن های چاپ جدید و اجرای تعزیه از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

بازدید از سه مجتمع فرهنگی هنری و حضور در نشست شورای مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرستان ها، از دیگر برنامه های سفر مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به چهارمحال و بختیاری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز