کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی استعدادیابی قرآن‌کریم در بروجن

۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۳:۵۸
کد خبر: ۴۳۲۳۰۳
برگزاری دوره آموزشی استعدادیابی قرآن‌کریم در بروجن
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن از برگزاری دوره آموزشی استعدادیابی قرآن‌کریم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛حجت‌الاسلام محمد منصوری اظهار کرد: همزمان با آغاز فصل تابستان و در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوان و جوانان و با تعطیلی مدارس کلاس‌های آموزشی قرائت تخصصی قرآن‌کریم با هدف شناسایی نخبه‌های قرآنی در شهرستان بروجن برای نخستین بار تشکیل شد.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را تهیه ابزار و بستر لازم برای رشد نسل جدیدی از قاریان قرآن اعلام کرد و گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در بین نوجوانان و جوانان لازم و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه قرائت قرآن کریم یک امر مقدس و معنوی است، افزود: قرآن کتاب زندگی برای هدایت بشریت است و در این راستا دوره‌های آموزشی قرآن کریم در شهرستان بروجن برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام منصوری اذعان کرد: نبود اعتبارات کافی به منظور تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان و برگزاری اردوهای درون استانی برای جذب آنها از معضلات فعالیت‌های قرانی ر شهرستان بروجن است.

وی با اشاره به فعالیت قرآنی در شهرستان بروجن ادامه داد: این شهرستان با دارا بودن 20 مرکز قرآنی و همچنین برگزاری هر شب یک نشست قرآنی در منازل و مساجد و حسینه‌ها پیشرو در فعالیت‌های قرآنی در استان چهارمحال و بختیاری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز