نام نویسی سه هزارهمدانی برای پیاده روی اربعین

۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۲:۱۷:۳۲
کد خبر: ۴۵۶۹۹۱
نام نویسی سه هزارهمدانی برای پیاده روی اربعین
محسن ساغرچی گفت: سه هزار نفر تاکنون برای شرکت در پیاده روی بزرگ اربعین حسینی در این استان نام نویسی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرحج و زیارت استان همدان با بیان اینکه نام نویسی برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی 16 مردادماه آغاز شده و تا 20 آبان ادامه دارد از زائران خواست ثبت نام در پیاده روی اربعین حسینی را به روزهای آخر موکول نکنند تا کارهای اولیه نظیر صدور ویزا بدون کمترین مشکل صورت گیرد.

وی بیان کرد: پیش ثبت نام از زائران اربعین حسینی در سایت سماح صورت می گیرد و متقاضیان می توانند به صورت اینترنتی در سایت samah.haj.ir اقدام به نام نویسی کنند.

مدیر حج و زیارت همدان اظهارکرد: در این سایت مدارک مورد نیاز برای عزیمت به کربلای معلی با استفاده از خودروی شخصی یا اتوبوس مشخص شده است.

ساغرچی تاکید کرد: افرادی که قصد عزیمت به خودروی شخصی را دارند باید کارت تردد دریافت کنند در غیر اینصورت عوامل انتظامی مستقر در مبادی ورودی مهران اجازه ورود آنها به این شهر را نمی دهند.

وی بیان کرد: ستاد اربعین حسینی به ریاست استاندار در همدان تشکیل شده و مسئولیت هر یک از کمیته های زیر مجموعه مشخص شده است.

مدیرحج و زیارت همدان افزود: پیش بینی می شود که 2 میلیون زائر از ایران در پیاده روی بزرگ اربعین حسینی شرکت کنند و از این استان نیز 70 هزار نفر در این کنگره بزرگ حضور یابند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز