مدیر دبستان شهید صمدی یک شهرستان کارون:

بزرگترین قرآن دست نوشته کشور با هدف اهدا به مقام معظم رهبری تهیه شده است

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۷:۱۲:۲۰
کد خبر: ۵۵۲۷۹۹
بزرگترین قرآن دست نوشته کشور با هدف اهدا به مقام معظم رهبری تهیه شده است
مدیر دبستان شهید صمدی یک شهرستان کارون گفت: قرآن کریم دانش آموزی با همکاری معلم های این مدرسه طی دو سال تحصیلی با هدف اهدا به مقام معظم رهبری و ترویج فرهنگ قرآن و اسلام ناب محمدی تنظیم و آماده سازی شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، عبدالرحیم کاردان زاده در حاشیه آیین رونمایی از بزرگترین قرآن دست نویس کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرآن دست نویس شده به خط دانش آموزان پایه اول تا سوم و خانواده های این دبستان و جمعی از مسئولان استان نوشته شده است.

وی افزود: قرآن کریم دانش آموزی با همکاری معلم های این مدرسه طی دو سال تحصیلی با هدف اهدا به مقام معظم رهبری و ترویج فرهنگ قرآن و اسلام ناب محمدی تنظیم و آماده سازی شده است.

مدیر دبستان شهید صمدی یک شهرستان کارون درپایان با گرامیداشت روز معلم تصریح کرد: همه ساله و در چنین روزی در کشور از مقام و نقش معلمان در جامعه تجلیل می‌شود؛ اهمیت آموزش عمومی به عنوان یکی از مهمترین و شاید تنها عامل توسعه اجتماعی و سرمایه گذاری‌های عظیم در درازمدت است.

به گزارش خبرنگار برنا، این مراسم در سالن طلائیه اهواز با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان کارون، معلم ها و دانش آموزان و خانواده های آنها با اهدای لوح تقدیر و جوایز به تهیه کنندگان این قرآن دست نویس برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز