مدیرکل آموزش و پرورش قزوین :

۸۷ درصد معلمان و ۶۹ درصد دانش آموزان در شبکه شاد ثبت نام کرده اند

۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۸:۳۱
کد خبر: ۱۰۰۰۰۹۶
۸۷ درصد معلمان و ۶۹ درصد دانش آموزان در شبکه شاد ثبت نام کرده اند
صبح روز شنبه بیستم اردیبهشت ماه، مهندس حسین پیله فروش ها مدیرعامل مخابرات استان با دکتر حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش برنا از قزوین، حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این دیدار ضمن اشاره به ضرورت تقویت زیر ساخت های مخابراتی برای پوشش شبکه شاد و گسترش اینترنت در مناطق محروم استان گفت: در حال حاضر ۹۹.۸ درصد مدیران، ۸۷ درصد معلمان و ۶۹ درصد دانش آموزان استان در شبکه شاد مدارس ثبت نام کرده و تحصیل را ادامه می دهند.

وی تصریح کرد: نبود زیرساخت اینترنتی در همه مناطق، سرعت کم اینترنت مشکلاتی را برای معلمان و دانش آموزان در فضای مجازی ایجاد و خانواده‌ها را نگران کرده است، امیدواریم به منظور دسترسی همه دانش آموزان به شبکه شاد با همراهی شرکت مخابرات استان برای تامین، به‌کارگیری و توسعه زیر ساخت های اینترنتی لازم در مناطق محروم، بتوانیم در مسیر تحقق عدالت آموزشی گام برداریم‌.

پیله چی مدیرعامل مخابرات استان نیز در این دیدار گفت: پیگیر هستیم تا بتوانیم برای دانش آموزانی که دسترسی به اینترنت و شبکه شاد ندارند زیر ساخت ها را  توسعه بدهیم و حتی  اگر  نیست ایجاد نماییم تا هیچ دانش آموزی حتی یک روز از تحصیل بازنماند و دچار وقفه آموزشی نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز