بازگشایی باشگاه‌های ورزشی انفرادی در قزوین

۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۸:۴۱
کد خبر: ۱۰۰۱۱۴۱
بازگشایی باشگاه‌های ورزشی انفرادی در قزوین
مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با توجه به تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا باشگاه‎های ورزشی انفرادی در قزوین می‌‎توانند فعالیت داشته باشند.

به گزارش برنا از قزوین، عباس علایی مقدم  گفت: طبق آخرین مصوبه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا باشگاه‌های ورزشی انفرادی و غیرگروهی که ارتباط فردی زیادی با یکدیگر ندارند می‌توانند فعالیت داشته باشند به شرطی که دستور العمل‌های بهداشتی را عایت کنند.

وی ادامه داد: البته هنوز مصوبه این ستاد در خصوص زمان دقیق بازگشایی باشگاه‌ها به اداره کل ورزش و جوانان استان ابلاغ نشده است و به محض ابلاغ شدن به تمامی باشگاه‌های ورزشی اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

این مسئول با اشاره به خسارت‌های کرونا به باشگاه‌های ورزشی استان، گفت: با شیوع ویروس کرونا حدود ۵۰۰ سالن و مکان ورزشی در استان تعطیل و متحمل خسارات مادی و اقتصادی شدند و بازگشایی آنها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نقش موثری در افزایش رضایتمندی این قشر از جامعه خواهد داشت.

وی با اشاره به اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه میان جامعه ورزش استان، افزود: با وجود اینکه مربیان و ورزشکاران استان بعد از شیوع ویروس کرونا آسیب‌های اقتصادی و خسارات مادی زیادی را متحمل شدند اما با تاکید مقام معظم رهبری برای اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه، آمادگی خود را برای حضور در این طرح اعلام کردند.

علایی مقدم گفت: ورزشکاران استان در تبعیت از فرمایش مقام معظم رهبری، پویش و رزمایش "همت جوانمردانه، کمک مومنانه" را با بهره گیری از تمام ظرفیت و امکانات جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان و با همکاری و همراهی سازمان بسیج ورزشکاران قزوین راه اندازی کردند و کمک‌های خود را در قالب بسته‌های معیشتی به دست نیازمندان و اقشار آسیب دیده رساندند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز