مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری :

راه اندازی گشت های رضویون در راستای کاهش آسیب های اجتماعی

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۵:۲۰
کد خبر: ۱۰۰۲۶۷۹
راه اندازی گشت های رضویون در راستای کاهش آسیب های اجتماعی
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی گفت :گشت‌های رضویون بایستی به گونه ای اجرا شود که موجبات آرامش مردم ، تامین امنیت و اعتماد در محلات را فراهم نماید

به گزارش برنا از قزوین، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم استان، ضمن اشاره به گشت های رضویون که با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم تشکیل شده است، اظهار داشت: اجرای این طرح به منظور نا امن کردن محلات برای توزیع کنندگان مواد مخدر، سارقین و متخلفین می باشد.
وی افزود: این طرح می بایست به گونه ای اجرا شود که  موجبات امید و آرامش  مردم، تامین امنیت و  اعتماد  در محلات را فراهم نماید.
مریم بیدخام با اشاره به اینکه بسیج همواره منشاء ثمرات و خیر برای مردم می باشد، بیان داشت: در اجرای این طرح نیز، جوانان و بسیج آمادگی خود را  در پذیرش مسئولیت های بزرگ به منصه ظهور می گذارند.
وی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای مطلوب طرح جوانان بسیجی به منظور حضورفعال در محلات و برخود بااخلالگران  نظم و امنیت  می بایست آموزش های لازم از جمله : مراحل امر به معروف و نهی از منکر و نحوه مواجهه با عموم شهروندان  در محلات و ارائه تذکرات لازم را ببینند.
وی کاهش آسیب‌های اجتماعی را ازجمله مهم‌ترین اهداف اجرای طرح گشت رضویون در محلات  دانست و اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، گشت‌های امنیت محله محور پس از راه اندازی و شروع رسمی فعالیت خود قطعا نتایج مثبتی را به دنبال خواهد داشت که مردم می‌توانند شاهد افزایش آرامش و امنیت در جامعه باشند.

 

نظر شما