معاون عمرانی استاندار:

با ماشینهای حمل بار بیش از حد مجاز معادن برخورد قاطع می شود

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۵:۱۸
کد خبر: ۱۰۰۲۸۴۷
با ماشینهای حمل بار بیش از حد مجاز معادن برخورد قاطع می شود
معاون عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: با ماشینهای حمل بارمعادن بیش از حد مجاز برخورد قاطع صورت می گیرد و معادن متخلف نیز ملزم به نصب باسکول نیز می شوند.

به گزارش برنا از قزوین، علی فرخ زاد دردهمین جلسه شورای معاون در خصوص فعالیت معدنی برای تامین مصالح پروژه آزادراه کنارگذر جنوبی تهران یادآورشد: با توجه به اینکه شهر آبیک در زمستان سال گذشته به لحاظ آلودگی هوا با مشکلات متعددی روبه رو بود، از هم اکنون هماهنگی های لازم به عمل آمده تا امسال آلودگی در این شهر به کمترین حد ممکن کاهش یابد و ازهمین رو معدن مذکور با رعایت تمام الزامات زیست محیطی به مدت سه ماه مجاز به فعالیت می باشد.

وی افزود: در همین راستا سال گذشته گزارش جامعی از آلاینده های شهر آبیک تهیه شد که درصدی از آن نیز مربوط به فعالیت معادن بود لذا در منطقه آبیک مجوز برای هیچ معدن جدیدی صادر نخواهد شد و معادن فعلی نیز اجازه توسعه ندارند.

فرخ زاد تاکید کرد: با ماشین های حمل بار معادن که مبادرت به حمل بار بیش از حد مجاز نمایند، برخورد می شود.

این مسئول گفت: با توجه به اینکه زیرساخت های روستایی برای ماشین های سنگین طراحی نشده اند، ماشین های حمل بار معادن دارای اضافه بار، سبب آسیب رساندن به راه های روستایی خواهند شد، و یک  راه روستایی که می تواند سال ها دوام بیاورد، ظرف یک سال تخریب می شود.

وی ادامه داد: بازسازی راه های تخریب شده، هزینه سنگینی در بر دارد و به ضرر سرمایه های ملی است، بنابراین با ماشین های حمل بارمعادن بیش از حد مجاز برخورد قاطع صورت می گیرد  و معادن متخلف نیز ملزم به نصب باسکول نیز می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز