علایی مقدم:

والیبال در قزوین قدمتی دیرینه دارد

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۵:۳۰
کد خبر: ۱۰۰۴۵۷۸
والیبال در قزوین قدمتی دیرینه دارد
دبیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: این استان در رشته والیبال از قطب‌های کشور است و با معرفی نمایندگان شایسته به لیگ‌های کشوری حرفی برای گفتن دارد.

به گزارش برنا از قزوین، عباس علایی مقدم در مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان قزوین که با حضور محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون برگزار شد، افزود: رشته والیبال در استان قدمتی دیرینه دارد و از گذشته تا به امروز چهره‌های والیبالی شاخصی مانند سیامک مرندی و علی موذن را به والیبال کشور معرفی کرده است.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این رشته، حمایت از آن را در دستور کار دارد و برنامه ریزی‌های لازم را برای راه اندازی خانه والیبال و استعدادیابی این رشته ورزشی انجام داده است.

علایی مقدم گفت: از هیات والیبال استان انتظار داریم حتما در والیبال ساحلی برنامه‌های مدونی داشته باشد و رتبه برتر استان را در این رشته طی سال‌های آینده تثبیت نماید.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این مجمع گفت: رشته والیبال از رشته‌های آمایشی، پرمخاطب و پرطرفدار استان بوده و از پیشینه فرهنگی و اجتماعی خوبی در استان برخوردار است.

افسانه حسن نایبی افزود: این رشته ورزشی در استان قهرمانان شایسته و پیشکسوتان اخلاقمداری را به کشور معرفی کرده و هم اینک از شرایط بسیار خوبی برای پیشرفت و توسعه برخوردار است.

در پایان این مجمع محمدرضا کیایی پور با کسب حداکثر آرا به مدت چهار سال در سمت ریاست هیات والیبال استان قزوین ابقا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز