مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین:

دستگاه‌های قزوین، آمادگی مدیریت سفرهای احتمالی را داشته باشند

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۵:۴۲
کد خبر: ۱۰۰۵۴۵۴
دستگاه‌های قزوین، آمادگی مدیریت سفرهای احتمالی را داشته باشند
مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: با توجه به شروع موج مسافرت‌ها در تعطیلات پیش رو و شیوع ویروس کرونا باید دستگاه‌های قزوین، آمادگی لازم را برای مدیریت سفرهای احتمالی داشته باشند.

به گزارش برنا از قزوین، قدرت الله مهدیخانی در جلسه هماهنگی و آمادگی دستگاه‌های امدادی استان به منظور مدیریت ترافیک در ایام تعطیلات عید سعید فطر و ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، افزود: با توجه به این تعطیلات و آغاز احتمالی مسافرت‌ها در ایام ضروری است که دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان با بسیج امکانات، آمادگی لازم را برای ارائه خدمت داشته باشند.

مدیر کل مدیریت بحران ادامه داد: دستگاه‌های خدمات رسان برنامه ریزی و آمادگی لازم را برای ضد عفونی و گندزدایی معابر و پمپ بنزین‌ها و اماکن پر تردد در دستور کار قرار دهند.

مهدیخانی تاکید کرد: مردم و مسافران نیز باید توصیه‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا را جدی بگیرند تا دوباره شاهد افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سطح استان نباشیم.

این مسئول گفت: مجموعه راهداری و حمل نقل جاده‌ای، پلیس راه، هلال احمر، فوریت‌های پزشکی و امداد خودرو در ایام تعطیلات عید فطر و رحلت حضرت امام همه امکانات و نیروی انسانی خود را برای رفاه حال مسافران به کار گیرند تا از بروز مشکلات احتمالی ناشی از ترافیک پر حجم و ترددهای گسترده در سطح استان جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: کلیه فعالیت‌های عمرانی که توسط شرکت‌های پیمانکاری در محورها و مسیر آزادراه‌های استان صورت می‌گیرد باید در این ایام متوقف شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز