تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری قزوین پیش از تعطیلات عید سعید فطر

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۱:۴۵:۱۷
کد خبر: ۱۰۰۵۹۸۳
تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری قزوین پیش از تعطیلات عید سعید فطر
معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان از تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری سطح استان در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش برنا از قزوین، نادر محمدی معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان قزوین ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر با اعلام این خبرگفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با این بیماری در تاسیسات گردشگری نظارت مستمر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصوب در این مراکز توسط تیم‌های بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر استان آغاز شد که تا کنون ادامه دارد.

محمدی با اشاره به تشدید نظارت‌ها در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات عید سعید فطر و آغاز مسافرت‌های احتمالی هموطنان عزیز بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری استان اعم از مراکز اقامتی شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و مهمانپذیرها، مجتمع‌های خدماتی رفاهی و واحدهای پذیرایی بین‌راهی  با حضور نمایندگان دستگاه‌های ناظر به صورت ویژه در حال انجام است که  در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت ضوابط با واحدهای متخلف برخورد جدی خواهد شد.

او افزود: در این بازدیدها علاوه بر نظارت دقیق بر نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مواردی چون نرخ نامه، اعتبار پروانه بهره‌برداری، در معرض دید قرار داشتن شماره تماس‌های رسیدگی به شکایات و … مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و سرمایه‌گذاری استان یادآور شد: از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ تا کنون بیش از ۱۳۰۰ بازدید ویژه در قالب  ۳۶ تیم نظارتی از تاسیسات گردشگری سطح استان انجام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز