مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها تاکید کرد:

رعایت گردش کار صدور پروانه در حریم شهرها الزامیست

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۱:۴۰:۵۷
کد خبر: ۱۰۰۵۹۸۵
رعایت گردش کار صدور پروانه در حریم شهرها الزامیست
صالحی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها: شهرداری ها ملزم به رعایت فرآیند گردش کار صدور پروانه در حریم شهرها هستند.

به گزارش برنا از قزوین، جلسه ای پیرامون بررسی موضوعات مرتبط با گردش کار کارگروه امور زیر بنایی ، فرآیند بررسی طرح ها و تقاضاهای مطروحه در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور شهرداران استان، مدیر کل سازمان میراث فرهنگی، مدیر کل اداره راه و شهرسازی، نماینده اداره دارایی و به ریاست مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها برگزار گردید. صالحی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها ضمن بیان لزوم حل مشکلات طرح های جامع شهرها افزود: شهرداری ها ملزم به رعایت فرآیند گردش کار صدور پروانه در حریم شهرها هستند.

وی تاکید کرد: صدور پروانه در حریم توسط شهرداری ها و خارج از حریم توسط سازمان همیاری شهرداری های استان در سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری با آموزش کاربرهای مراجع مربوطه صدور پروانه در امر سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف باعث تسهیل در فرآیند  روند اخذ پروانه ساخت و استعلامهای دستگاه متولی باشد.

وی اظهار امیدواری کرد که تسریع  در گردش کار و اخذ استعلامات می تواند با حذف مراجعات حضوری متقاضیان در دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها باعث کاهش  و حذف بروکراسی اداری و افزایش سلامت اداری در استان شود.

وی در ادامه پایش وضعیت پروانه ها و پیگیری متقاضیان را مهم دانست و افزود: دستگاه متولی بر اساس ابلاغیه‌های شورای برنامه ریزی استان در اولین فرصت زمانی نسبت پاسخ استعلام های اقدام نمایند و در این خصوص شهرداری ها برای خدمات رسانی به مردم آمادگی اجرای آن و کاهش زمان صدور پروانه را دارند.

وی در اخر خاطر نشان کرد: در سال جهش تولید همه اقدامات باید در راستای افزایش فعالیت های کسب کارها انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز