مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین :

۹۸ تاکسی فرسوده از ناوگان تاکسیرانی قزوین خارج شد

۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۷:۱۴
کد خبر: ۱۰۰۶۶۰۴
۹۸ تاکسی فرسوده از ناوگان تاکسیرانی قزوین خارج شد
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: پارسال با اختصاص تسهیلات قرض الحسنه برای جمع آوری و اسقاط تاکسی‌های فرسوده، ۹۸ دستگاه تاکسی پیکان از ناوگان تاکسیرانی خارج شد.

به گزارش برنا از قزوین، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: پارسال یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان در قالب تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد اندک از سوی شهرداری قزوین برای جمع آوری و اسقاط تاکسی‌های فرسوده پیکان اختصاص یافت و در نتیجه اجرای این طرح، ۹۸ دستگاه تاکسی فرسوده از ناوگان تاکسیرانی قزوین خارج شد.

عرشیان افزود: علاوه بر تخصیص این مبلغ، سازمان تاکسیرانی برای ایجاد جذاببیت برای رانندگان تاکسی برای شرکت در طرح ۹۸ در ۹۸ (خروج ۹۸ دستگاه تاکسی فرسوده پیکان از ناوگان تاکسیرانی در سال ۱۳۹۸) مبلغ سیصد میلیون تومان هزینه اختصاص داد که این مبلغ شامل دریافت نکردن هزینه‌های مربوط به نقل و انتقال تاکسی، صدور مجوز و تغییر رنگ بوده است.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین دستاورد‌های طرح جمع آوری و اسقاط تاکسی پیکان فرسوده پیکان می‌توان به کاهش بار ترافیک در سطح شهر، کاهش مصرف سوخت، کاهش میزان آلودگی هوا، ارتقای کیفیت ناوگان حمل و نقل و ایمنی و رفاه شهروندان، بهبود سیمای بصری شهری، افزایش ضریب ایمنی تاکسی ها، کاهش تصادفات و همچنین کاهش سن ناوگان تاکسیرانی قزوین اشاره کرد.

به گفته او، در حال حاضر هزار و ۸۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در ناوگان سازمان تاکسیرانی وجود دارد و این تعداد نیمی از ناوگان سازمان تاکسیرانی را شامل می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان تاکسیرانی، طرح جمع آوری و اسقاط تاکسی‌های فرسوده ناوگان تاکسیرانی است که اجرای این برنامه، نیازمند حمایت جدی مسئولین است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز