آغاز توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی در قزوین

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۲۰:۳۸:۰۶
کد خبر: ۱۰۰۷۶۳۴
آغاز توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی در قزوین
همزمان با سراسر کشور سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان اجرا شد و ۳۰ هزار بسته معیشتی میان اقشار آسیب پذیر قزوین توزیع گردید.

به گزارش برنا از قزوین، مراسم توزیع بسته‌های معیشتی روز چهارشنبه با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، حجت الاسلام علی معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)، مهدی بخشنده رییس اتاق بازرگانی استان و جمعی از مسوولان در مسجد النبی(ص) شهر قزوین آغاز شد.

این بسته‌های معیشتی با کمک‌های مردم و خیران در قرارگاه کمک مومنانه استان تهیه شده است و با کمک بسیجیان در قالب قرارگاه‌های محلات بین نیازمندان از قبل شناسایی شده توزیع خواهد شد.

رییس اتاق بازرگانی استان قزوین در این مراسم گفت: وقتی کشور درگیر بیماری کرونا شد تمامی مردم از خیران و گروه‌های جهادی پای کار آمدند و تمام تلاش و توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار گرفتند.

مهدی بخشنده افزود: ملت فداکار ایران در این مدت با تمام ظرفیت و توان خود پای کار بودند و امیدواریم این همدلی و همراهی برای ساختن کشور و رفع مشکلات جامعه ادامه یابد.

در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه ۲۲ هزار، مرحله دوم ۲۵ هزار و امروز ۳۰ هزار بسته غذایی میان اقشار آسیب پذیر استان قزوین توزیع شد.

نظر شما