ادامه گندزدایی اماکن و معابر عمومی شهر قزوین

۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۱:۴۴:۰۷
کد خبر: ۱۰۰۷۷۲۷
ادامه گندزدایی اماکن و معابر عمومی شهر قزوین
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: گندزدایی و ضدعفونی اماکن و معابر عمومی شهر قزوین در دوران شیوع ویروس کرونا تا از بین رفتن کامل این بیماری ادامه دارد.

به گزارش برنا از قزوین،  مقدم سلیمی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: اقدامات پیشگیرانه شهرداری قزوین در زمینه مقابله با شیوع بیماری کرونا همچنان به صورت روزانه در دستور کار قرار دارد و برنامه گندزدایی سطح شهر نیز ادامه دارد.

مقدم سلیمی افزود: گندزدایی اطراف سطل‌های زباله، ماشین‌های حمل پسماند، سطل‌های نگهداری و حمل پسماند، ایستگاه‌های اتوبوس شهری، ایستگاه‌های تاکسی، تاکسی‌های درون‌شهری و برون‌شهری، تجهیزات و مبلمان پارک‌ها، ورودی و محوطه میادین میوه و تره‌بار، ورودی و محوطه ایستگاه مسافربری درون‌شهری (پایانه‌های مسافربری)، ورودی و محوطه بازار‌ها و روز بازار‌های دائمی و فصلی و ورودی و داخل مراکز نگهداری سالمندان، معلولین، مراکز بهزیستی و بیمارستان‌های سطح شهر و نیز توزیع پک بهداشتی بین رانندگان تاکسی به صورت روزانه ادامه دارد.

او با اشاره به بازگشایی منطقه نمونه گردشگری باراجین، بوستان خانواده (ملاخلیلا)، سرویس‌های بهداشتی عمومی سطح شهر و بوستان‌های بانوان از سوم خردادماه، اضافه کرد: این مراکز با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی شده است.

مقدم سلیمی یادآور شد: همچنین به منظور اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ناوگان اتوبوسرانی درون‌شهری، مراکز فرهنگی ورزشی شهرداری و بازیگاه‌های سرپوشیده کودک تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز