استاندار قزوین:

در سایه همدلی و ایثار جامعه پزشکی توانستیم از بحران عبور کنیم

۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۴:۳۲:۴۸
کد خبر: ۱۰۰۸۱۳۷
در سایه همدلی و ایثار جامعه پزشکی توانستیم از بحران عبور کنیم
استاندار قزوین گفت: در سایه همدلی و مجاهدت مردمی و با ایثار جامعه پزشکی توانستیم از بحران عبور کنیم.

به گزارش برنا از قزوین، پویش «سهم ما در کرونا» و آئین توزیع ۱۵۰۰ بسته غذایی ویژه خانواده‌های آسیب دیده از کرونا عصر ۵ شنبه با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، عیسی قبادی معاون اقتصادی استانداری، محمد شفیعی فرماندار و حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر در سالن ورزشی جمعیت هلال احمر قزوین برگزار شد.

هدایت الله جمالی پور در این مراسم گفت: از تلاش جمعیت هلال احمر در کمک به نیازمندان تشکر می‌کنیم که در این شرایط هم احساس مسئولیت کرده و در اقدامی خداپسندانه برای کمک به نیازمندان همت کردند.

وی بیان کرد: امسال شرایط خاصی داشتیم و به دلیل انتشار ویروس کرونا عده زیادی آلوده شدند که با تشکیل ستاد استانی برای پیشگیری از آلودگی بیشتر و کنترل اوضاع اقدام کنیم.

استاندار قزوین یادآور شد: در روزهای اولیه انتشار ویروس با پیک بیماری و ابتلاء روبرو شدیم اما با مدیریت منطقی و تعامل همه جانبه و مشارکت خوب مردم توانستیم شرایط را کنترل کنیم.

وی اظهار داشت: کادر درمانی، پزشکان، امدادگران هلال احمر، کمیته امداد و بهزیستی کارهای خوبی انجام دادند و با تصمیم گیری درست امروز در شرایط مناسب‌تری هستیم.

جمالی پور اضافه کرد: در سایه همدلی و مجاهدت مردمی و با ایثار جامعه پزشکی توانستیم از بحران عبور کنیم اما همچنان به مشارکت و همکاری مردم نیازمندیم تا انتشار ویروس گسترده نشود.

استاندار قزوین تصریح کرد: وحدت و انسجام مردم و مسئولان رمز موفقیت و پیروزی در کار است و هر جا وحدت حاکم باشد می‌توان کارهای بزرگی صورت داد.

وی گفت: مردم استان قزوین با لبیک گفتن به خدمتگزاران خود و در خانه ماندن به موفقیت کارها کمک کردند و توانستیم آلودگی را کنترل کنیم و در کنار آن برای رسیدگی به امور نیازمندان رزمایش مواسات اجرا شد.

جمالی پور افزود: همکاری و اعتماد مردم به مسئولان یک سرمایه بزرگ اجتماعی است که باید از آن برای توسعه استان بخوبی استفاده کنیم.

استاندار قزوین اظهار داشت: امروز دشمنان همه امکانات خود را بسیج کرده اند تا به ما آسیب بزنند و حتی از ورود دارو به کشور جلوگیری کردند در حالی که در شرایط بحران همیشه اخلاق حکم می‌کند که به دیگران کمک شود اما در شرایطی که تنها مانده ایم باید روی پای خود بایستیم.

وی گفت: در سایه همدلی و حضور مردم توانستیم بخشی از نیازهای آسیب دیدگان را با اجرای رزمایش مواسات تأمین کنیم و امروز نیز این کمک‌ها می‌تواند در میان جمعی دیگری از خانواده‌ها توزیع شود.

جمالی پور از تلاش فعالان جمعیت هلال تشکر کرد و یادآور شد: جمعیت هلال احمر در این ایام پای کار بود و هر جا می‌رفتیم حضور این افراد پر رنگ بود و در غربالگری، جمع آوری و توزیع کمک‌های مومنانه با نیت خالصانه و بدون چشم داشت اقدامات ارزشمندی صورت گرفت که جای تقدیر دارد.

وی گفت: شما با عشق و ایثار آمده اید و از اعتبار بالایی برخوردار هستید که باید از این اعتماد صیانت کنید.

استاندار قزوین تصریح کرد: در دین به دستگیری از نیازمندان توصیه شده و خوشحالیم که افراد متمول هم پای کار هستند و به میدان آمدند تا به یاری نیازمندان بشتابند.

وی بیان کرد: امروز در این جنگ بیولوژیک شاهد همدلی و وحدت مردم هستیم و صحنه‌های باشکوهی در کشور رقم خورد که امروز نیز نمونه‌ای از آن در جمعیت هلال احمر رقم خورده است.

جمالی پور گفت: می‌توانیم با این روحیه در مقابل مشکلات کشور موفق شویم و دهه پنجم انقلاب حتماً دهه توسعه و پیشرفت و کار و تلاش خواهد بود تا دهه‌ای به یاد ماندنی را پیش رو داشته باشیم.

در این مراسم یاد شهید راه خدمت در هلال احمر، عباس شیرزی گرامی داشته شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز