قزوین؛

تصفیه خانه ۱۸۰۰ مترمکعبی شهرک لیا تا دهه فجر ایجاد می شود

۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۴:۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۰۰۸۱۴۳
تصفیه خانه ۱۸۰۰ مترمکعبی شهرک لیا تا دهه فجر ایجاد می شود
مدیرعامل شرکت شهرک های استان قزوین از ایجاد تصفیه خانه شهرک لیا در دهه فجر خبر داد.

به گزارش برنا از قزوین، حمیدرضا خانپور در  اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری شهرستان قزوین، که با حضور مسئولان استان و به ریاست محمد قاسمی دادستان قزوین برگزار شد اظهار داشت: در سال ۹۵ بر اساس فشارهای استان در خصوص تبدیل پارک لیا به شهرک، پنجاه درصد اعتبارات این امر از سوی استانداری و پنجاه درصد از سوی سازمان صنایع کوچک باید تامین می شد که جهت ایجاد پمپاژ تصفیه خانه و ایستگاه جمع اوری، هفتاد درصد تصفیه خانه انجام شد و ۸۰ درصد از ایستگاه پمپاژ اجرا شده است.

 وی گفت: در حال حاضر در بحث شبکه جمع آوری پساب و ایستگاه پمپاژ حدود ۴ میلیارد تومان اعتبار ایجاد شد و اعتبار لازم برای انجام کل پروژه که تصفیه خانه ۲۵۰ واحد در شهرک لیا می باشد ۶۰ میلیارد تومان بوده که ۲۰ میلیارد تومان آن تامین شده اما هنوز استانداری هیچ اقدامی مبنی برتامین هزینه معین شده انجام نداده است.

 خانپور اظهار کرد: در حال ایجاد این تصفیه خانه هستیم و باید آب منطقه ای در راستای این امر کمک کند. از طرفی چند واحد دیگر در حوالی شرکت شهرک ها در حال فعالیت هستند که سرازیر شدن پساب این واحدها و هدایت آنها به سمت شهرک ها موجب می شود این امر اشتباها از سوی شرکت شهرک ها دیده شود. 

 مدیرعامل شرکت شهرک های استان قزوین عنوان کرد: واحد‌های آلاینده به محیط زیست معرفی شده اند و همچنین تصفیه خانه ۱۸۰۰ متر مکعبی تا دهه فجر ایجاد می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز