کمک جامعه ورزش آوج در ایام کرونا به افراد آسیب دیده

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۵:۱۶
کد خبر: ۱۰۰۸۲۶۵
کمک جامعه ورزش آوج در ایام کرونا به افراد آسیب دیده
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آوج: در مدتی که باز بودن باشگاه های ورزشی ممنوع بود، به صورت دوره ای باشگاه های این شهرستان سرکشی شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آوج در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: این اداره در ایام کرونا در طرح کمک مومنانه توسط جامعه ورزش شهرستان آوج حضور موثری داشته و مبالغ جمع شده را به حساب بسیج ورزشکاران استان واریز کرده است.

سعید افتخاری افزود: یکی از باشگاه های ورزشی آوج به کمک اعضای خود 26 بسته کمک معیشتی به مبلغ 60 میلیون ریال تهیه و آنرا بین افراد آسیب دیده از کرونا توزیع کرد. مالک یک باشگاه در آبگرم نیز پرداخت 3 ماه اجرای بهای ملک خود را بخشید.
 
این مسئول ادامه داد: همچنین اداره ورزش و جوانان نیز  15 بسته کمک معیشتی را بین ورزشکاران و مربیانی که به واسطه کرونا آسیب دیده بودند توزیع کرد.
 
وی بیان کرد: در این ایام یک مسابقات مجازی آمادگی جسمانی با حضور 30شرکت کننده و توسط هیئت همگانی این شهرستان برگزار و به 15 نفر از شرکت کنندگان نیز جوایزی اهدا شد.
 
افتخاری درپایان گفت: علاوه بر اینکه تمرینات ورزش هایی مانند کاراته توسط مربیان به صورت مجازی برگزار گردید ما نیز در تمام این مدت بازدیدهایی را به صورت دوره ای جهت بسته بودن اماکن ورزشی انجام دادیم.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز