رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین:

قزوین زیرساخت‌های ورزشی مناسبی دارد

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۶:۱۸
کد خبر: ۱۰۰۸۴۹۲
قزوین زیرساخت‌های ورزشی مناسبی دارد
رئیس اداره‌ی ورزش و جوانان قزوین گفت: شهرستان قزوین از حیث زیرساخت‌های ورزشی شرایط بسیار خوبی دارد.

به گزارش برنا از قزوین،  سید محسن جواهری افزود: در حال حاضر 60 مکان و سالن ورزشی در اختیار اداره‌ی ورزش و جوانان شهرستان قزوین است که در حال خدمات‌دهی به ورزشکاران و علاقه‌مندان هستند.

وی اظهار کرد: این سالن‌ها در الموت شرقی، الموت غربی، طارم، کوهین و شهر قزوین وجود دارند که از این تعداد 37 سالن در قزوین هستند که یکی از آن‌ها استادیوم 15 هزار نفری است، سه استخر و هتل ورزش و چندین سالن قهرمانی را نیز باید به آن اضافه کرد.

این مسئول تصریح کرد: اگر به صورت تفکیک شده اعلام کنیم، دو سالن چند منظوره و یک چمن مصنوعی در الموت شرقی، یک سالن چند منظوره و یک چمن مصنوعی در الموت غربی، دو سالن چند منظوره در کوهین، دو سالن و یک چمن مصنوعی در طارم، یک سالن چند منظوره در محمود آباد، یک چمن مصنوعی و یک خانه بزرگ ورزش روستایی در فارسیان و در چوبیندر، مهدی آباد، شید اصفهان هر کدام یک سالن چند منظوره داریم ضمن اینکه در اقبالیه نیز 4 سالن ورزشی در اختیار اداره‌ی ورزش و جوانان شهرستان قزوین است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین در مورد خانه‌های ورزش روستایی نیز گفت: در روستاها، بیش از 30 خانه ورزش روستایی با حداقل 5 میلیون تومان امکانات ورزشی را داریم که بهترین آن‌ها در فارسیان و رزجرد هستند که امکان فعالیت در رشته‌هایی مانند دارت، رزمی، بدنسازی، تنیس روی میز و فوتبال دستی در آن‌ها فراهم است.

جواهری در مورد وضعیت مربیان ورزش روستایی بیان کرد: در برخی از رشته‌های ورزش روستایی کلاس‌های آموزشی را برگزار کرده‌ایم تا بتوانند اوقات فراغت جوانان روستایی را پر کنند و برای رشته‌های دیگر نیز کلاس‌های آموزشی را برگزار خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز