اعطای تسهیلات به تعاونی های زنان فعال

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۹:۳۳
کد خبر: ۱۰۰۸۸۳۲
اعطای تسهیلات به تعاونی های زنان فعال
در جهت حمایت از تعاونی های فعال حوزه زنان ، شرایط اعطای تسهیلات در استان می بایست تسهیل گرد .

به گزارش برنا از قزوین، صدیقه ربیعی مدیر کل امور بانوان وخانواده در راستای اعطای تسهیلات به تعاونی های زنان فعال افزود: یکی از رسالت های اصلی این اداره کل ایجاد اشتغال وحمایت از زنان فعال در عرصه اقتصادی است.

وی اظهار داشت: امروزه با توجه به آمار تحصیلکردگان زن که حدود 60% را به خود اختصاص داده اند ولی متاسفانه میزان اشتغال زنان پایین است بنابراین می بایست زمینه اشتغال را برای آنان در مناطق روستایی وشهری فراهم نمود ویکی از مسیرهای توسعه اشتغال، ایجاد وحمایت از شرکت های تعاونی است.

مدیر کل امور بانوان وخانواده اضافه کرد: شرکت های تعاونی زنان به عنوان محیط اجتماعی زمینه ای را فراهم می سازد تا زنان مشارکت فعالانه ای در اداره امور داشته ونهایتاً منجر به تغییر پایگاه اجتماعی وافزایش فرصت اشتغال برای آنان می شود.

ربیعی با اشاره به نامگذاری سال جاری تحت عنوان " سال جهش تولید " از سوی مقام معظم رهبری وتلاش در جهت تحقق این شعار در استان خاطر نشان کرد: شرکت های تعاونی فعال می توانند نقش تاثیر گذاری در تحقق این امر وتوسعه اشتغال بویژه در مناطق روستایی داشته باشند لذا می بایست در جهت حمایت از تعاونی ها، شرایط اعطای تسهیلات در استان تسهیل گردد تا تعاونیهای فعال از این امکان فراهم شده براساس تفاهم نامه منعقده بین معاونت زنان ریاست جمهوری وبانک توسعه وتعاون برخوردار گردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز