یک درب بطری، یک کار خیر

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۳:۰۹
کد خبر: ۱۰۰۹۱۱۴
یک درب بطری، یک کار خیر
درب های پلاستیکی حدود ۲۰۰ سال در طبیعت باقی میمانند و حیوانات و پرندگان با خوردن این پلاستیک ها میمیرند. با جمع آوری درب های کوچک پلاستیکی در یک کار خیرخواهانه و محیط زیستی سهیم باشید و شادی های بزرگی را به دیگران هدیه کنید.

به گزارش برنا از قزوین، انجمن مردم نهاد همیاران جوان سرمد با شعار یک درب بطری، یک کار خیر  با هدف کمک به حفظ محیط زیست و حمایت از اقشار آسیب پذیر نزدیک به ۵ سال است که در استان قزوین فعالیت دارد.

در این مدت حدود ۲۴تن درب بطری پلاستیکی در کل استان قزوین جمع آوری و بازیافت شده است. (هر ۱۰۰ هزار درب بطری تقریبا معادل یک ویلچر میباشد)

که به وسیله آن حدود ۶۸ میلیون ویلچر و تجهیزات پزشکی خریداری و به نیازمندان استان تاکنون  ۱۰۵  ویلچر و تجهیزات پزشکی اهدا شده است. همچنین با درآمد حاصل از بازیافت دربهای بطری تجهیزات پزشکی خریداری و به اقشار آسیب پذیر جامعه اهدا می شود.

  ۱۰۵ اهدا در مدت پنج سال  فعالیت همیاران در قزوین:

95 ویلچر_معمولی

 4 ویلچر حمام

 2 ویلچر_برقی

 1 عدد سمعک ، عینک ،دستگاه تست قند خون

2 عدد دستگاه فشارسنج

کمک هزینه خرید دستگاه تنفسی ، تشک مواج ، کمک هزینه خرید تخت بیمارستانی و داروهای گیاهی

انجمن همیاران در شهرهای قزوین ، محمدیه ، مهرگان ، الوند ، تاکستان ، آبیک ، اقبالیه ، بیدستان ، ضیااباد ، محمود اباد نمونه و بویین زهرا و ... نماینده فعال داشته و این طرح درحال اجراست.

۴۱ پایگاه در سطح شهر قزوین  و شهرهای استان هم مجزا ۱۵ الی ۲۰  پایگاه فعال دارند. و همچنین علاوه بر پایگاه ها ، مدارس ،  ادارات ، سازمان ها ، بیمارستان ها و رستوران ها و تالار ها و ... نیز تحت پوشش همیاران هستند.

فعالیت های اعضای انجمن همیاران کاملا داوطلبانه است و اعضا هیچ حقوقی دریافت نمیکنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز