پیام تسلیت مدیرکل ورزش و جوانان قزوین به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۱۲:۴۷:۰۶
کد خبر: ۱۰۱۰۵۹۸
پیام تسلیت مدیرکل ورزش و جوانان قزوین به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد
طی پیامی مدیرکل ورزش و جوانان قزوین، سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش برنا از قزوین، عباس علایی مقدم در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15خرداد را به عموم مردم تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید؛ روزی که ملت بزرگ ایران و حتی مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود صاحب عزا شدند.

15 خرداد 1342 نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی از یاد نرفتی دارد.

امروز به برکت حرکت عظیم و انقلابی مردم در سال های حماسه و خروش که قیام خونین پانزدهم خرداد نقطه آغازین آن بود، همه ما مردم کشور وارث خون شهدای بزرگواری هستیم که با اعتقاد خود، گام در راه مبارزه و جهاد نهادند و بر همه ماست به عنوان رهروان طریق متعالی حضرت امام(ره) در جهت ترویج فرهنگ انقلاب و امام تلاش کنیم.

 امیدوارم با پاسداری از آرمانهای والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری، و اجرای برنامه های مدبرانه دولت تدبیر و امید در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز، بیش از پیش تلاش نماییم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز