استاندار قزوین:

امام بر نقش مردم در اداره امور تاکید و با تمام وجود به این مهم باور داشتند

۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۱۲:۴۵:۴۷
کد خبر: ۱۰۱۰۶۰۷
امام بر نقش مردم در اداره امور تاکید و با تمام وجود به این مهم باور داشتند
استاندار قزوین گفت: امام راحل با همه وجود به نقش مردم در اداره حاکمیت باور داشتند و انقلاب و تداوم آن را با این پشتوانه محقق کردند.

به گزارش برنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در مراسم سالگرد ارتحال امام  که با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد ضمن گرامیداشت نام و یاد امام گفت: یاد امام برای همیشه تاریخ در اذهان زنده خواهد بود.

وی بیان کرد: امام‌راحل همیشه و در همه حال بر نقش مردم تاکید داشتند و پیروزی انقلاب و تداوم آن مرهون این دیدگاه بود.

استاندار قزوین تصریح کرد: در زمان مبارزه امام مردم را محور می‌دانستند و حتی در تشکیل نوع حکومت با انتخاب جمهوری اسلامی نقش مردم را در حکومت پر رنگ کردند هر چند در همان زمان پیشنهادهای مختلفی به امام داده شده بود.

جمالی پور یادآور شد: امام خمینی در دوران دفاع مقدس نیز با تاکید بر اینکه حضور و نقش آفرینی مردم نظام و انقلاب را در برابر تمام قدرت‌های جهان که در دفاع مقدس در برابر ما قرار گرفته‌اند مقتدر می‌کند نقش مردم را پررنگ کردند و تشکیل ارتش بیست میلیونی هم در راستای همین نگاه و هدف بود.

وی خاطرنشان کرد: توجه به خواست و مطالبات مردم از تأکیدات امام راحل است که در صحیفه نور نیز بیان شده و امروز نیز مقام معظم رهبری که خلف شایسته امام هستند بر نقش و جایگاه مردم در تمامی عرصه‌ها تاکید دارند.

استاندار قزوین تصریح کرد: امام همیشه برنقش مردم در اداره امور تاکید و با تمام وجود به این مهم باور داشتند لذا توجه به خواسته‌ها و مطالبات مردم باید همیشه در اولویت فعالیت مسئولان باشد زیرا بی توجهی به این نیازها و خواسته‌ها به عنوان یک تهدید برای نظام است.

جمالی پور اضافه کرد: وحدت رمز پیروزی انقلاب بود و مقام معظم رهبری نیز همیشه تاکید دارند که نباید بین مردم و مسئولان فاصله ایجاد شود لذا در این شرایط نیز حفظ انسجام همه گروه‌ها ضروری است.

 

استاندار قزوین یادآور شد: امام راحل و مقام معظم رهبری در توجه به امور مردم الگوی همه ما هستند لذا در یک حکومت دینی مسئولان و مردم همیشه در کنار هم قرار دارند.

وی بیان کرد: باور داریم اگر در استان مطالبات و خواست‌های مردم مورد توجه قرار گیرد قطعاً در راستای اهداف امام و مقام معظم رهبری عمل شده او بی توجهی به آنها خیانت به آرمان‌های امام و منویات مقام معظم رهبری و خون شهدا خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز