حاشیه ی امامزاده حسین، افغانستان دوم

۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۸:۴۳:۱۰
کد خبر: ۱۰۱۱۰۹۲
حاشیه ی امامزاده حسین، افغانستان دوم
ضرورت دارد مسئله بازسازی امامزاده حسین در مباحث استانی حل و فصل شود.

رییس کمیسیون املاک و مستغلات شورای شهر قزوین در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: طرح جامع امامزاده حسین(بازپیرایی) از گذشته بین چهار دستگاه شهرداری، ادره کل میراث فرهنگی، سازمان مسکن و شهرسازی و اوقاف مطرح بود و باتوجه به اینکه قراربود هریک از دستگاه ها آورده ای داشته باشند، وقفه ای در تخصیص این آورده ها بین شهرداری و سازمان مسکن به وجود آمد که در حال حاضر آن وقفه در دست بررسی است تا بتوانیم به جمع بندی برسیم.

احدچگینی ادامه داد: همچنین بحث هایی در حوزه تخصیص سرانه های اوقاف و ادعای نامگذاری اسناد به نام اداره اوقاف بین شهرداری، اداره راه و شهرسازی و اوقاف وجود دارد اما به هر صورت تقریبا از دهه 70 که کلنگ بازسازی امامزاده حسین به زمین زده شده  تا به امروز اتفاق چندانی نیفتاده است.

وی افزود: در این میان فقط افغانستان دومی در آن منطقه شکل گرفته و اکثرا اتباع خارجی در آنجا ساکن هستند و این مردم منطقه دباغان و اطراف امامزاده حسین هستند که از ناامنی رنج می برند.

این مسئول گفت: ما به شهردار تاکید کردیم که حداکثر ظرفیت را به کار بگیرد تا بتوان مشکل آن منطقه را حل کرد، چرا که مردم اصیل و با ریشه قزوین هم که در اطراف امامزاده حسین ساکن بودند حالا به مناطق دیگری گوچ کرده اند و آنجا حالا مخروبه ای است که در هرصورت ضرورت دارد این موضوع در مباحث استانی حل و فصل بشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز